מבנה נדל"ן ומקס סטוק מהדקות את שיתוף-הפעולה

שלושה סניפים חדשים של מקס סטוק ייפתחו במתחמי חברת מבנה נדל"ן • יצחק הרצוג נפגש עם התאחדות קבלני השיפוצים בבית הנשיא, כ-20 שנה לאחר שסייע להתאחדות להפוך לממוסדת • אירועים ומינויים

סניף מקס סטוק כפר סבא / צילום: רפי דלויה
סניף מקס סטוק כפר סבא / צילום: רפי דלויה

מבנה נדל"ן, בניהולו של עוזי לוי, וחברת מקס סטוק, בניהולו של אורי מקס, מרחיבות את שיתוף-הפעולה האסטרטגי ביניהן. לאחר שלפני כשנתיים נפתחה חנות ראשונה של מקס סטוק במתחם מבנה נדל"ן בחולון, כעת נחתם הסכם להקמת שלושה סניפים חדשים במתחמי החברה.

הסניף הראשון ייפתח בבארות יצחק (סמוך ליהוד) באוגוסט 2023, סניף שני ייפתח בתחילת 2024 בנשר, ובתחילת 2025 ייפתח סניף דגל בבאר שבע (שיצטרף לסניפים הגדולים של הרשת הפועלים בראשון לציון, כפר סבא וחיפה).

ההסכמים נחתמו לתקופה של חמש שנים, עם אופציה להארכה. בתקופה הראשונה סך ההכנסות משלוש העסקאות עתיד להניב לחברה 36 מיליון שקל.

בנוסף לשיתוף-הפעולה עם מבנה, צפויה מקס סטוק - שהוקמה ב-2004, וכוללת כ-60 סניפים - לפתוח חמישה סניפים נוספים בשנים הקרובות, בקריית גת, בבת ים, בגדרה, בקריית ים ובגן יבנה.

"ההסכמים החדשים שנחתמו עם רשת מקס סטוק מהווים המשך ישיר לשיתוף-הפעולה שהחל בהשקת הסניף בחולון, הנחשב לגדול ביותר של הרשת באזור המרכז, וזוכה להצלחה רבה", נמסר מקבוצת מבנה.

"הסניפים החדשים שאת הקמתם אנו מקדמים הם חלק מאסטרטגיית החברה לשדרג ולגוון את תמהיל החנויות והשוכרים במרכזים המסחריים שבניהולה, כחלק מתהליך השבחה המתבצע כיום בכל נכסיה".

מבנה נדל"ן מחזיקה בכ-560 נכסים מניבים המושכרים לכ-3,000 שוכרים בשטח כולל של כ-1.7 מיליון מ"ר. בנוסף, לחברה 19 פרויקטים מניבים בשלבי בניה, תכנון ויזום בהיקף של כ-780 אלף מ"ר.

סגירת המעגל של הנשיא וקבלני השיפוצים

קרוב ל-20 שנה אחרי הנאום חוצב הלהבות של נשיא המדינה היום ושר הבינוי והשיכון דאז, יצחק הרצוג, בכנס התאחדות קבלני השיפוצים, שני הצדדים סגרו השבוע מעגל במפגש בבית נשיא המדינה.

נזכיר כי במשך שנים מדובר היה במקצוע פרוץ, עד שהרצוג הרים את הכפפה וסייע להתאחדות להפוך לממוסדת. "לפניו, אף שר במדינה לא עזר, לא חזר, לא תמך ולא פרגן לנו, היינו די מוקצים", מספר יו"ר ההתאחדות, ערן סיב. "היום אנחנו גוף יציג עם יותר מ-2,000 חברים, וקבלן שיפוצים רשום צריך לעבור מבחנים והכשרות כדי לקבל תעודת הכרה מהמדינה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ויו''ר ההתאחדות, ערן סיב / צילום: אמיר לוי שירותי צילום והפקת אירועים
 נשיא המדינה יצחק הרצוג ויו''ר ההתאחדות, ערן סיב / צילום: אמיר לוי שירותי צילום והפקת אירועים

במסגרת המפגש עם חברי הנהלת ההתאחדות שוחחו הצדדים על בעיות הענף, ועל הצעדים שנעשו בשני העשורים החולפים להסדרתו. "האתגר העכשווי שלנו קשור לכך שיש ירידה תלולה בעבודה, בגלל הריבית הגבוהה והמצב החברתי", מוסיף סיב. "החודשים יולי-אוגוסט הם בדרך-כלל חזקים אצלנו, אך השנה מרגישים ירידה דרסטית. אנחנו מקווים שזה יעבור כמה שיותר מהר".

מצנח הזהב

יואל בר-אל, ממייסדי היוניקורן Trax ויו"ר פעיל בחברה, מונה ליו"ר Curiosity Robotics, המפתחת רובוטים מבוססי AI ללימוד השפה האנגלית.

אילן רוזן מונה ליו"ר חברת ציוד התקשורת סרגון, הנסחרת בנאסד"ק.

הלה טל מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ולחברת הנהלה במטריקס.

הלה טל / צילום: דרור אשכנזי
 הלה טל / צילום: דרור אשכנזי

שרון גמבשו, 48, מונה לסמנכ"ל הנדל"ן של קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס ו-ORA.

נתי בוטבול מונה לסמנכ"ל הכספים החדש של קבוצת דור אלון.

נתי בוטבול, סמנכ''ל הכספים החדש של דור אלון / צילום: דור סבג
 נתי בוטבול, סמנכ''ל הכספים החדש של דור אלון / צילום: דור סבג

מני רייף, 50, מונה לסמנכ"ל מוצרים ב-NoTraffic.

מני רייף / צילום: Hadar Dolan
 מני רייף / צילום: Hadar Dolan

חדשות טובות

הקרן לידידות תרמה כ-3.5 מיליון שקל לרכישת ציוד וטכנולוגיות מתקדמות למתחם החדש של היחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים הלל יפה שבחדרה. נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין ביקרה השבוע במתחם, שם גם הוסר הלוט מעל לוח הנצחה לזכרו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל.