קשת מוכרת את דרמת הדגל החדשה שלה לנטפליקס

דרמת המתח והריגול החדשה של קשת, "הראש", תעלה לשידור בישראל בנובמבר הקרוב, אך כבר הוצגה בבכורה עולמית בפסטיבל מונטה קרלו • לפי הודעת קשת, הסדרה תעלה לנטפליקס רק לאחר שישודר הפרק האחרון בישראל, ותהיה זמינה ב-20 טריטוריות מרכזיות של הפלטפורמה, כולל ארה"ב ובריטניה • אירועים ומינויים

יהודה לוי, ''הראש'' / צילום: יח''צ
יהודה לוי, ''הראש'' / צילום: יח''צ

חברת הטלוויזיה קשת חתמה על עסקה עם ענקית הסטרימינג נטפליקס ומכרה לה את דרמת המתח והריגול החדשה שלה, "הראש". הסדרה תעלה לשידור בישראל בנובמבר הקרוב, אך כבר הוצגה בבכורה עולמית בפסטיבל מונטה קרלו.

לפי הודעת קשת, הסדרה תעלה לנטפליקס רק לאחר שישודר הפרק האחרון בישראל, ותהיה זמינה ב-20 טריטוריות מרכזיות של הפלטפורמה, כולל ארה"ב ובריטניה. היקף העסקה לא נחשף.

הסדרה, שנקראת באנגלית "Trust No One", הופקה על-ידי שנהר הפקות ונוצרה על-ידי רון לשם, דניאל אמסל, עמית כהן ואופיר לובל, שגם ביים. היא מגוללת את סיפורו של ראש השב"כ בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים, במהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון, שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו. בסדרה מככבים יהודה לוי, יעל אלקנה, אושרי כהן, מלי לוי, אמיר בנאי ועוד.

נזכיר כי רק בשבוע שעבר מכרה הוט מכרה את סדרת הדרמה "משמר הגבול" לנטפליקס, והיא צפויה להיות משודרת במספר רב של מדינות, בהן ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, אוסטרליה ודרום אפריקה. הסדרה, שיצר מני יעיש, מגוללת את הסיפור של אבי, צעיר מבת ים שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. בין כוכביה נמנים שלום מיכאלשווילי, בן סולטן ושלומי שבת.

בתאגיד השידור הציבורי חתמו עם נטפליקס בתחילת השנה על הסכם לשידור בישראל של תכנים כמו "קופה ראשית", "איסט סייד", "עלומים", "המפקדת" ו"שעת אפס". התכנים עלו על הפלטפורמה באפריל האחרון, והם זמינים לצפייה לצד יוטיוב ואפליקציית BOX של כאן.

נבו טרבלסי

אזור התעשייה

מודל ההייטק של מזרח ירושלים

בקיץ האחרון דיווחנו כי מתחם הייטק חדש בשם EasTech נחנך במזרח ירושלים בהשקעה של 10 מיליון שקל, במטרה להוות מרכז לחברות הייטק ישראליות ובינלאומיות שיעסיקו מתכנתים מהאזור. מדובר בצעד ראשון להקמת קמפוס ההייטק "סיליקון ואדי", שבמסגרתו ייבנו 200 אלף מ"ר של משרדים וחללי עבודה בשכונת ואדי ג'וז, בהשקעה כוללת של כ-200 מיליון שקל.

כעת מודיע EasTech על תוכנית מלגות קיום למתמחים תושבי מזרח העיר בחברות הייטק בכל הארץ, על-מנת לעודד את השתלבותם בענף של צעירים אקדמאים בוגרי מדעי המחשב והנדסה. מדובר במלגה עבור מעין מסלול התמחות לתקופה של עד שישה חודשים, ללא התחייבות וללא יחסי עובד-מעביד. המהלך הוא פרי שיתוף-פעולה עם עמותת Star For Life.

המתמחים יוכלו לעבוד יומיים בשבוע בחברות עצמן, ובימים האחרים במתחם EasTech, שבו כאמור יושבות חברות הייטק שהוזמנו לקבל משרדים ללא תשלום - בהן נס, נטורל אינטליג'נס וקוואנטום ויז'ן.

לדברי עינת מסטרמן, מנהלת התוכנית האסטרטגית לתעסוקה איכותית במזרח ירושלים, "כ-5,000 צעירים ממזרח ירושלים מקבלים תואר אקדמי בכל שנה. המספרים הללו מצביעים על פוטנציאל לשיפור של ממש בפריון העבודה במקום, אם יוסרו חסמים המונעים את השתלבותם בשוק העבודה.

"לכן אנחנו משיקים תוכניות ייחודיות שיתנו מענה לחסמים אלו, ויאיצו את שילובם של תושבי מזרח העיר במעגל התעסוקה בתחום הטכנולוגי".

מצנח הזהב

ד"ר אביטל בק, 41, מונתה למנכ"לית חברת הפודטק Wilk. החברה עוסקת בייצור חלב מתורבת מרכיבים אמיתיים של חלב אנושי ובעלי חיים, והציגה השנה את היוגורט הראשון המבוסס שומן מתורבת על בסיס תא.

אביטל בק / צילום: צילום אלבום משפחתי
 אביטל בק / צילום: צילום אלבום משפחתי

איתי אגמון, 44, מונה למנהל הפעילות ומנהל טכנולוגיות ראשי ב-matrix Top-Q.

איתי אגמון, מטריקס / צילום: יח''צ
 איתי אגמון, מטריקס / צילום: יח''צ

פרופ' שלמה נוי מונה לנשיא הקריה האקדמית אונו. נוי היה ממקימי הפקולטה למקצועות הבריאות בקריה האקדמית אונו, ודיקן הפקולטה מיום היווסדה.

פרופ' יפעת ביטון, נשיאת המכללה האקדמית אחוה, נבחרה ליו"ר וועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות.

פרופ' נמרוד בר-עם מונה לדיקן רשות המחקר ויו"ר ועדת מי"ה (מחקר, יצירה והוראה) במכללה האקדמית ספיר.

פרופ' נמרוד בר-עם / צילום: יח''צ
 פרופ' נמרוד בר-עם / צילום: יח''צ

שי שני מונה לסמנכ"ל מכירות בשווקי EMEA ואסיה פסיפיק של Aporia, המציעה פלטפורמה לשיפור ביצועי מערכות מבוססות AI.

דורון דוידסון מונה לסמנכ"ל שירותי אבטחה בחברת CyberProof.

דורון דוידסון, סמנכ״ל שירותי אבטחה בחברת CyberProof / צילום: בקי קסטנבאום
 דורון דוידסון, סמנכ״ל שירותי אבטחה בחברת CyberProof / צילום: בקי קסטנבאום

חדשות טובות

בנק לאומי תרם מאות אלפי שקלים להקמת גינה שיקומית, הכוללת מתקני פעילות לשיפור התפקוד המוטורי והקוגניטיבי, עבור מאושפזים בבית החולים השיקומי רעות בתל אביב.