20 אלף שקל למשרתי המילואים: ענקית התוכנה מחלקת בונוס לעובדים

במייל שנשלח לעובדים מטעם מנכ"לית סיילספורס, אפרת רפופורט, עולה כי כל עובדי החברה יקבלו מענק חד-פעמי בגובה 10,000 שקל למשכורת של חודש נובמבר • בנוסף, עובדים המשרתים במילואים יקבלו מענק כפול בגובה 20 אלף שקל

''הבריאות והביטחון של העובדים שלנו ומשפחותיהם הינה בראש סדר העדיפויות שלנו'' / צילום: Reuters, Rafael Henrique
''הבריאות והביטחון של העובדים שלנו ומשפחותיהם הינה בראש סדר העדיפויות שלנו'' / צילום: Reuters, Rafael Henrique

סיילספורס, ענקית התוכנה האמריקאית, מעניקה לעובדיה הישראלים, זאת בדומה לאנבידיה, "בונוס מלחמה". כל עובדי החברה יקבלו מענק חד-פעמי בגובה של 10,000 שקל למשכורת של חודש נובמבר, כאשר העובדים שמשרתים במילואים יקבלו מענק בסכום של 20 אלף שקל, כך נכתב במייל שנשלח לעובדים בשבוע שעבר מטעם מנכ"לית האתר הישראלי, אפרת רפופורט. 

מנכ"ל ענקית ההייטק הודיע לעובדים: תקבלו בונוס מלחמה
הכלים בסמארטפון שיכולים להציל את חייכם

בנוסף, בהודעה שפרסמה החברה בבלוג העולמי שלה, נכתב כי "חברת סיילספורס עקבה מקרוב אחר ההתפתחויות המחרידות ושוברות הלב המתרחשות בישראל בשבועות האחרונים, והיא מחבקת את עובדיה בישראל ותומכת בהם בשעה קשה זו. החברה הודיעה על תרומה משמעותית של 3 מיליון דולרים על מנת לסייע בצרכים המיידיים שנוצרו בעקבות מתקפת הטרור והמלחמה. הכסף נתרם לשלושה ארגונים ישראלים ובינלאומיים: איחוד הצלה, העמותה להצלת הילד, ולעמותה לעזרה מיידית לניצולי שואה, וזאת על מנת לספק סיוע בסיסי, מזון, ציוד ותמיכה נפשית לנפגעים". 

אפרת רפופורט, מנכ''לית סיילספורס בישראל / צילום: נתנאל טוביאס
 אפרת רפופורט, מנכ''לית סיילספורס בישראל / צילום: נתנאל טוביאס

עוד נכתב באותה הודעה כי "מתקפת הטרור של חמאס על ישראל היא מחרידה ושוברת לב. כל כך הרבה חיים של חפים מפשע נלקחו באופן טרגי על ידי מעשי האלימות הבלתי אנושיים הללו נגד אזרחים וקהילות בישראל. ליבנו עם הקורבנות, יקיריהם וקהילותיהם, כמו גם עם עמיתינו, המשפחות והחברים שלנו שחיים באזור. אנו מתאבלים על אובדן חייהם של חפים מפשע. הבריאות והביטחון של העובדים שלנו, משפחותיהם ויקיריהם הינה בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו פועלים כדי לתמוך בהם ולספק כל סיוע שהם צריכים". 

סיילספורס פועלת בישראל מאז שנת 2011, אז רכשה את חברת  Navajo Systems, וכיום מועסקים בישראל מעל ל-750 עובדים.