אורקל מעניקה משכורת נוספת לכל עובדיה הישראליים בצל המלחמה

ענקית התוכנה האמריקאית הודיעה על מענק לעובדיה בישראל • מנכ"ל החברה בישראל, ערן פייגנבאום, כתב לעובדים כי "העדיפות מספר אחת שלנו היא להבטיח את הביטחון והרווחה שלכם" • בנוסף, חברת התוכנה סאפ תעניק סיוע בגובה 6,500 שקל לעובדים ובני משפחותיהם שפונו

בנייני חברת אורקל / צילום: Shutterstock, Sundry Photography
בנייני חברת אורקל / צילום: Shutterstock, Sundry Photography

ענקית התוכנה האמריקאית אורקל מעניקה לכלל עובדיה הישראלים בונוס בצורת משכורת נוספת כבר בחודש הקרוב. במכתב שנשלח לכלל עובדי החברה הישראליים, כתב מנכ"ל אורקל ישראל, ערן פייגנבאום, כי "כולנו עצובים על אובדן של כל כך הרבה חיים ומתפללים לשובם בשלום של אלה שנחטפו. העדיפות מספר אחת שלנו תמיד הייתה להבטיח את הביטחון והרווחה שלכם". התוספת תינתן לכ-400 עובדי החברה בישראל.

בצל המלחמה: חברת האינשורטק מכפר סבא שמגייסת 265 מיליון דולר
סערה בענקית התוכנה הגרמנית SAP בעקבות דברי הבכיר המצרי שמתנגד לישראל
אינטל תחלק לעובדיה בישראל מענק חד-פעמי של 5,000 דולר

עוד כתב פייגנבאום לעובדים כי "אורקל תספק תמיכה כספית לכל עובד בישראל בצורת תשלום נוסף חד-פעמי של שכר. תשלום זה ישולם בימים הקרובים לחשבון הבנק שלכם. התשלום הזה הוא תוספת לשכר הרגיל שלכם מאורקל, ואנו מקווים שהוא יספק תמיכה נוספת לכם ולמשפחותיכם במהלך תקופה קשה זו". בנוסף נכתב כי חברת אורקל העולמית עומדת איתן מאחורי ישראל ותומכת בה. 

אורקל מצטרפת לשורה של חברות בינלאומיות מובילות, כמו אינטל, אנבידיה וסיילפורס, שגם הן העניקו לעובדיהן מענקים כספיים בצל התקופה הנוכחית.

בתחילת הלחימה, אורקל העולמית פרסמה בחשבון הלינקדאין שלה פוסט בו נאמר כי "אנחנו מגנים את מתקפת הטרור כנגד מדינת ישראל ואזרחיה", וכי "אורקל תספק את כל התמיכה הנדרשת לממשלת ישראל ולגופי הביטחון". 

סאפ: סיוע בגובה 6,500 שקל לכל בני משפחות העובדים שפונו

גם חברת סאפ האירופית, חברת תוכנה העוסקת בפיתוח תוכנות ארגוניות ולה כ-900 עובדים בישראל, הודיעה כי תעמיד סיוע כספי. במסגרת הסיוע, עובדי החברה בישראל המתגוררים באזורים שפונו על ידי פיקוד העורף (בדרום ובצפון), יוענק סכום חד-פעמי בגובה 6,500 שקל, לכל אחד מבני משפחתם. כלומר, במידה וישנם 4 בני משפחה - יקבל העובד מענק בשווי 26,000 שקל.

בנוסף, לעובדים המתגוררים באזורים המצויים בטווח של עד כ-40 ק"מ מרצועת עזה ולא פונו מביתם, יוענק סכום של 2,600 שקל, זאת לכל בן משפחה גם כן. מנכ"ל החברה, כריסטיאן קליין, כתב בחשבון הלינקדאין שלו כי החברה "מחוייבת לתמוך בעמיתיה ובמשפחותיהם בישראל בתקופה זו".