מנכ"ל חדש לקבוצת אקרשטיין: אהוד דנוך

דנוך מחליף את המנכ"ל הנוכחי דורון סלע, שביקש בשבוע שעבר לסיים את תפקידו •  מתחילת השנה עלתה המניה של החברה בכ-4%, זאת למרות המגמה השלילית ביותר שפוקדת את המניות שקשורות בתחום הבנייה

אהוד דנוך, מונה למנכ''ל אקרשטיין / צילום: יח''צ
אהוד דנוך, מונה למנכ''ל אקרשטיין / צילום: יח''צ

מנכ"ל חדש לקבוצת אקרשטיין , הפועלת בתחום אספקת מוצרי בטון לענף הנדל"ן. הקבוצה שנשלטת על ידי בני המשפחה שהיא נושאת את שמם, ממנה את אהוד דנוך, שהצטרף לשורותיה כמנהל חברה בת לפני שנתיים, למנכ"ל הקבוצה. דנוך מחליף את המנכ"ל הנוכחי דורון סלע, שביקש בשבוע שעבר לסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה בתום תקופה של 3 שנים.

אקרשטיין נשלטת על ידי מספר בני משפחה, ובראשה עומד גיורא אקרשטיין בנו של המייסד צבי אקרשטיין המנוח. אקרשטיין הונפקה ביוני 2021 בבורסה, בהובלת המנכ"ל הפורש. מתחילת השנה עלתה המניה של החברה בכ-4%, זאת למרות המגמה השלילית ביותר שפוקדת את המניות שקשורות בתחום הבנייה. החברה מספקת מוצרי בטון מגוונים לענפי הבנייה והתשתיות, ביניהם אבני המדרכה המשתלבות המוכרות גם לפי שם המשפחה. שווי השוק של החברה נע סביב 1.2 מיליארד שקל.

המנכ"ל הנכנס דנוך הצטרף לקבוצת אקרשטיין לפני כשנתיים ומונה למנכ"ל חברה בת בבעלות המלאה אקרשטיין תעשיות. הוא ימשיך לכהן בתפקידו במקביל לניהול הקבוצה כולה. דנוך הצטרף לקבוצה אחרי מספר תפקידים בכירים במגזר התשתיות בישראל. קודם להצטרפותו, כיהן דנוך כ-6 שנים כמנכ"ל חברת הבניה והתשתיות סולל ובונה.

גיורא אקרשטיין, יו"ר הקבוצה ציין כי לדנוך" היה תפקיד מרכזי בקבוצה מאז הגעתו ואנו מאמינים כי מינויו כמנכ"ל הקבוצה יקצר משמעותית את מוטת השליטה ויסייע לנו להגדיל עוד יותר את הסינרגיה בין החברות, כולל הרחבת פעילות הנדל"ן וקידום תחום הבניה המתועשת".