המותג "סקימס" (SKIMS) של קים קרדישיאן יושק בישראל בקרוב במסגרת שותפות בלעדית עם קבוצת אירני.
לגלובס נודע כי במהלך חמש השנים הקרובות צפויות להיפתח בישראל בין 10 ל-14 חנויות של המותג, כאשר החנויות הראשונות ייפתחו בביג פאשן גלילות ובקניון רמת אביב, והן יתפרסו על פני כ-300 מ"ר. בשוק טוענים כי ההשקעה של קבוצת אירני במהלך תגיע לכ-65 מיליון שקל.
המותג נוסד בשנת 2019 על-ידי קרדשיאן וינס גרדה, וב-2023 הוא התרחב, והושק גם "סקימס מן".
● מתחזקת בשוק בגדי הנשים: נייקי מקווה שקים קרדשיאן תחזיר אותה לגדולתה
● מפרובוקציה לאימפריה עסקית: כך הפכה קים קרדשיאן לתקווה של שוק ההנפקות בוול סטריט
השותפות מהווה צעד נוסף בהתרחבות הגלובלית של סקימס, ותאפשר לצרכנים בישראל לרכוש בארץ את קולקציות ההלבשה התחתונה, הביגוד הביתי והמחטבים של המותג, שעד כה ניתן היה למצוא ביבוא מקביל בטרמינל X.
המותג יושק החל מ-10 בנובמבר באונליין באתר פקטורי 54, ובמהלך דצמבר יחל להימכר גם בסניפי רשת פקטורי 54 במתכונת "חנות בתוך חנות" (Shop-in-Shop), בהן יימכרו הקולקציות הנמכרות ביותר של המותג לצד השקות עונתיות במהדורות מוגבלות.
בקבוצת אירני מסרו כי "השותפות משקפת חזון ארוך-טווח ליצירת נוכחות מסחרית וקהילתית משמעותית בישראל, שתעניק לצרכנים חוויית קנייה ברמה בינלאומית המגלמת את ערכי המותג SKIMS - חדשנות ונוחות".
קבוצת אירני, שנוסדה לפני יותר משלושה עשורים, היא בעלת רשת החנויות פקטורי 54 וזכיינית של מגוון מותגי יוקרה כמו מייקל קורס, הוגו, ארמני, לקוסט וסן לורן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.