קסם חניונים: ראובן גרוס אינו מנהל או בעל שליטה; אחוזות החוף: הטענות של ב. ג. אביב משוללות כל בסיס

אחוזות החוף הגישה היום לבית המשפט את תגובתה לבקשה של ב.ג. אביב השקעות. לטענתה, טענותיה של אביב השקעות הן כלליות, סתמיות, ומשוללות כל בסיס

חברת קסם חניונים טוענת, כי ראובן גרוס אינו מנהל או בעל שליטה בה במישרין או בעקיפין. לטענתה, חברת ב.ג. אביב השקעות מבקשת לפסול את זכייתה במיכרז של אחוזות החוף להפעלת חניוני אוניברסיטת ת"א בטענות שווא.

לטענת קסם חניונים, באמצעות עוה"ד אמיר איבצן ורונית דיסטניק, אין כל בסיס לטענת המבקשת ולפיה לקסם חניונים "בעל עניין נסתר" בדמות ראובן גרוס, ודי בכך שגרוס אינו מנהל או בעל שליטה בה, במישרין או בעקיפין, בכדי לדחות על הסף את הטענה.

לטענתה, אין ממש בטענות המבקשת על קשרים בינה לבין גרוס, על הדלפת האומדן כביכול, ועל תפירת המיכרז שיבטיח את זכייתה של קסם חניונים. קסם חניונים מבקשת לדחות את הבקשה ואת העתירה על הסף.

ב.ג. אביב השקעות טענה, כי מחקירה שביצעה עולה כי ראובן גרוס עומד מאחורי קסם חניונים, וכי בידיה מידע מבוסס לגבי פגמים חמורים בהליכי המיכרז.

אחוזות החוף הגישה היום לבית המשפט את תגובתה לבקשה של ב.ג. אביב השקעות. לטענתה, טענותיה של אביב השקעות הן כלליות, סתמיות, ומשוללות כל בסיס.

לטענתה, אביב השקעות מנסה לבסס את טענתה באמצעות רסיסי שמועות.

אחוזות החוף טוענת, כי יש לדחות את בקשה על הסף.

(עת"מ 04/1413).