תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הקורונה עלולה לפגוע במכירת דירות? הכירו את הטכנולוגיה שמציעה פתרון לכך

חברת bmby מיקנעם פיתחה טכנולוגיה ייחודית למכירת דירות באינטרנט ללא צורך לצאת מהבית • החברה נבחרה לאחת מ-20 חברות הטכנולוגיה המבטיחות בענף הנדל"ן בארה"ב לשנת 2019 ע"י המגזין cio review

DREAMS - טכנולוגיה חדשנית למכירת נדל"ן באינטרנט / צילום: freepik
DREAMS - טכנולוגיה חדשנית למכירת נדל"ן באינטרנט / צילום: freepik

תוכן ממומן מטעם חברת bmby

עוד הצלחה להייטק הישראלי, הנציגה הישראלית ברשימת 20 חברות ההייטק המבטיחות ביותר בתחום הנדל"ן (Proptech) בארה״ב לשנת 2019 של המגזין cio review היא חברת bmby מיקנעם, שמזה 15 שנה מובילה את סצינת הפרופטק בישראל. bmby מפתחת בשנתיים האחרונות טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת ללקוחות להתרשם באופן אמיתי-ממשי מדירות, לרכוש או להשכיר אותן באינטרנט, מבלי צורך לצאת מהבית.

חברת bmby הוקמה על ידי מארק זאבי, יוצא יחידת המחשבים של חיל האוויר הישראלי. החברה פיתחה את DREAMS, טכנולוגיה חדשנית למכירת נדל"ן באינטרנט. זאבי, המכהן כיו"ר החברה, מסביר: "תארו לעצמכם את כוח היישום הטכנולוגי של סימולטור הטיסה על עולם הנדל"ן; אנו פיתחנו סימולטור להמחשה של נדל"ן בדיוק באותה הדרך שבה נהוג להמחיש טיסה. DREAMS היא טכנולוגיה שמטרתה המוצהרת היא להביא למהפכה באופן רכישת או השכרת נכסים; לשינוי חוויית הקנייה על ידי מינוף טכנולוגיות הכוללות מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) - המספקות תמונה אמיתית של נכסים על כל מסך. המשמעות היא, כי במקום לבקר בנכס ולצאת כשבידם רק עלון פרסום או חוברת נייר, כעת יוכלו הקונים הפוטנציאליים לסקור ולבחון כל סנטימטר בנכס באמצעות אפליקציית DREAMS מכל סמארטפון, טאבלט, או מחשב נייח".

זאבי ממשיך ומסביר כי כפי שידוע לרבים, רוכשים פוטנציאלים מתקשים מאוד לקרוא תוכניות דירה מסובכות ולהבין מה בדיוק הם יקבלו בסופו של דבר. תודות לאפליקציית DREAMS הם יוכלו לסייר בדירה ולחזות בה כפי שתראה בגמר העבודות - להבין כל פרט ופרט ולקבל החלטה מושכלת שתקל עליהם בביצוע עסקה.

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

bmby, עם שפע הידע והרקע הטכנולוגי שבאמתחתה, מסייעת בצורה זו ליזמי נדל"ן, קבלנים ומתווכים להשיג שליטה רבה יותר בתהליך המכירה. באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) האלגוריתם לומד את ההעדפות של הלקוחות, ובאופן אוטומטי מציע להם את הדירות העשויות להתאים להם. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת לצוות המכירות להציג נכסים באופן מוחשי, ולנהל את תהליך המכירה במיומנות. "הרעיון הוא, לגרום ללקוחות להתאהב בנכסים שהם רואים במסך", מוסיף קובי לנגליב, מנכ"ל קבוצת bmby".

בשנים האחרונות ישנה עלייה מתמדת בתחרות בענף הנדל"ן. לעתים קרובות, איש מכירות מפספס לקוח פוטנציאלי רק בגלל חוסר היכולת שלו להמחיש את הנכס ללקוח. הטכנולוגיה מאפשרת להתגבר על המגבלה האנושית ולצמצם את הבעיה. בדרך זו bmby מספקת צורך של חברות נדל"ן.

"יישמנו את הניסיון והידע הרב שלנו בעסקי הנדל"ן ליצירת פלטפורמה ייחודית ושילבנו זאת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום פיתוח אלגוריתמים חכמים", אומר שאדי חורי סמנכ"ל הפיתוח הטכנולוגי של החברה. עוד הוא מציין כי "ככל שהטכנולוגיה טובה יותר, כך ימצאו הקבלנים בפוזיציה אפקטיבית יותר".

bmby מפתחת מערכות לשיווק ומכירה של פרויקטים בנדל"ן כבר 15 שנה, עם יותר מ-30,000 משתמשים ב-28 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה, הקימה החברה מטה חדש בניו יורק ובכוונתה החברה להמשיך להתרחב לחוף המערבי, קנדה ואמריקה הלטינית.

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

*הכתבה הינה מטעם חברת bmby