במסגרת תפקידה הובילה את מהפכת הצמיחה במכבי והשירות הדיגיטלי התפתח והפך לערוץ שירות מהותי. תחת ניהולה, מדדי השירות של הקופה קיבלו את ציונים הגבוהים ביותר מבין קופות החולים ואגף השירות והשיווק זכה במגוון תחרויות ארציות בתחומי הדיגיטל, השיווק ואיכות השירות.
בתפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת מגדל וכיועצת בכירה בחברת Synergy לייעוץ אסטרטגי שיווקי.
בעלת יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום ניהול הלקוחות בדגש על אסטרטגיה, שיווק, שירות, דיגיטל, חדשנות וניהול פרויקטים.
בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וניהול משאבי אנוש מאונ' בן גוריון, תואר שני בלימודי עבודה מאונ' תל אביב ובוגרת תכנית הבכירים של קרן וקסנר באוניברסיטת הרווארד בבוסטון.