ותק של מעל 20 שנה בתחום מוצרי הצריכה במגוון תפקידי ניהול, שיווק וסחר.
במהלך השנים ניהל צוותים בארץ ובחו"ל והיה אחראי על מספר מותגים אייקוניים, ביניהם נסקפה טייסטרס צ'ויס, דגני פיטנס, לחמית ורבים אחרים.
בעל ניסיון בינלאומי עשיר, הכולל את ניהול תחום השיווק המסחרי בנסטלה באזור אסיה, אפריקה ואוקיאניה. במסגרת תפקידו היה אחראי על בניית יכולות מקצועיות של צוותים ברחבי העולם ועל הטמעת תהליכי ניהול קונצרנים ופרויקטים גלובליים. בנוסף, הוא ניהל את יחידת מכונות הקפה "נסקפה דולצה גוסטו" באוסטרליה ובניו זילנד.
זיימן חתום על מספר רב של קמפיינים והשקות מוצלחות, כולל השקת סדרת המאפים של "פיטנס" שהפכה לסדרה אהובה בבתים רבים בישראל.