אחד ממייסדי נאפסטר ודמות בולטת בתחילת דרכה של פייסבוק טוען כי הבעיה של הרשת החברתית איננה הפרטיות: "המשתמשים החזקים שיוצרים את כל התוכן עוברים לטוויטר וגוגל פלוס"
מדד ה-Hype Cycle של גרטנר: "העידן של הערכות שווי גבוהות לסטארט-אפים בתחום ה-Web 2.0 עדיין לא הסתיים"
כל אחד יכול לקחת חלק במחאה. מפגינים יקרים, ערוצי המדיה הדיגיטלית מחכים לכם
חברות ומותגים החלו לנקוט באסטרטגיית RAK - ראשי תיבות של אקט נדיבות רנדומלי ■ למה שוטרים בדנמרק מחבקים עבריינים, מי מחלק מטריות צהובות, ואיך זה קשור לאופרה וינפרי?
ב-Web 2.0 התקדמנו מאתרים אישיים למשתפים, מפרסום פסיבי להשתתפות פעילה ומערימות לינקים לתיוג חכם ■ והנה, ה-Web 3.0 בפתח - עידן ה-Semantic Web
דרווין קשישא גילה מזמן: מי שיתאים את עצמו - ישרוד, ומי שלא - לא, גם אם הוא עורך דין
במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך
והיא מבינה את מה שהבין לפני 25 שנה סטיב ג'ובס: העתיד הסלולרי טמון באפליקציות
האתר Help Israel Win: "ככל שיותר משתמשים יצטרפו לפרויקט, כך האפקטיביות שלו תגדל" אתר winnet: "מטרתנו היא להפיל את האתרים של כוחות האופל"
אינטרנטמדד המותגים