שתי ענקיות הספורט פרסמו לאחרונה את תוצאותיהן ל־2023 • אדידס הציגה לראשונה בהיסטוריה הפסד בשורה התחתונה, ואז הגיע תורה של נייקי, שהציגה תחזית מאכזבת להמשך השנה
טיבו דוראנד, מנכ"ל אדידס ישראל, יעזוב את תפקידו בסוף החודש ויעבור לתפקיד חדש בסינגפור • מי שיחליף אותו בתפקיד הוא יאיר בל, כיום סמנכ"ל מכירות ה־DTC של מותג הספורט הגרמני בארץ
חברות רבות מביעות עמדה בנוגע למלחמת חרבות ברזל ומגנות את מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר • קריאות תמיכה בישראל הובילו לחרם צרכנים על חברות שהביעו עמדות פרו-ישראליות • האם זהו רק טריק שיווקי וכיצד החברות מושפעות מדור ה-Z?
בספטמבר הקרוב ישיק מותג הספורט הגרמני חנות ענק שתתפרס על פני כ־1,300 מ"ר בדיזנגוף סנטר בת"א בהשקעה של 20 מיליון שקל • בראיון לגלובס מסביר טיבו דוראנד מה כולל הפורמט החדש, מדוע הורחב שיתוף־הפעולה עם אלקטרה, ואיך הוא מתכוון לנצח בתחרות מול נייקי
רשימת 100 המותגים המובילים מגלה העדפה לאופנה מחו"ל ולחברות עם חנויות שאפשר להיכנס אליהן ולמדוד • קסטרו, שיצאה השנה במבצעי ענק, מובילה מבין הישראליות
האירועים הגלובליים בסין, ברוסיה ובאוקראינה שהובילו לבעיות בשרשרת האספקה, לצד עליות הריבית, חייבו את מותגי אופנת הספורט לשנות את התוכניות האסטרטגיות • אלא שהדעות חלוקות: בניגוד למובילי הקטגוריה, המתחרים דווקא מחזקים את הפעילות הישירה ללקוח
גמר המונדיאל אינו רק שיא ההתמודדות בין ארגנטינה לצרפת, אלא עימות בין שתי חברות הספורט הגדולות בעולם – אדידס ונייקי, הראשונה היא אחת הספונסריות העיקריות של גביע העולם והשנייה משקיעה ללא פחות מ-13 נבחרות, יותר מכל מותג הלבשה אחר • מי תזכה בקרב הכלכלי?
בעקבות פרץ התבטאויות אנטישמיות, אדידס מסיימת את שיתוף־הפעולה הרווחי שלה עם עם קניה ווסט, במסגרתו יוצרה קולקציית הנעליים הפופולרית ייזי • גם גאפ מושכת מהמדפים את המוצרים של ווסט
שיתופי הפעולה של אדידס עם גוצ'י ובלנסיאגה הולידו קולקציות בגדי ספורט יוקרתיות • החיבורים האלה מטשטשים את הפערים בין אופנת רחוב לאופנת עילית
למרות שהיא מכניסה רק חצי ממנה, אדידס הגרמנית מנצחת את נייקי האמריקאית ברשימת מותגי האופנה האהובים על הישראלים • קסטרו היא הישראלית המובילה בקטגוריה • פוקס ותמנון נכנסו גם הן לרשימת מאה המובילים • מדד המותגים 2022
אלקטרה צריכה החליטה לחזק את מעמדה גם בתחום מותגי הספורט ותרכוש מהזכיין אריק ממן את החנויות בשתי פעימות • במקביל מנהלת הקבוצה מגעים עם ענקית הספורט העולמית אינטרספורט לקבלת הזיכיון של המותג בישראל
התאגיד הענק שעומד מאחורי עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה וטובלרון משתף לראשונה פעולה עם סטארט-אפים ישראלים, ביניהם Seebo ו-Saturas • וגם: כ-1,200 תלמידים סיימו את שנת הלימודים במסגרת "אוניברסיטה בעם" • אירועים ומינויים
מאז ההכרזה של מארק צוקרברג על כניסה לעידן המטא-וורס, עוד ועוד חברות בינלאומיות מנסות להשתלב במרחב הווירטואלי החדש - וחברות הריטייל בראשן • האם הן עושות את זה נכון ומדויק?
סין הכריזה מלחמה על וולמארט לאחר שזו הסירה מוצרים שמקורם במחוז שינג'יאנג, שבו מתבצע רצח עם • זאת לאחר שהממשל תקף את אינטל, אדידס ו־H&M, שביקשו להפסיק להשתמש בסחורה מהאזור, בהתאם לחוק אמריקאי חדש • בחלק מהמקרים אף מוכרז חרם, ורווחי החברות נפגעים קשות
אדידס רכשה את ריבוק ב-2006 עבור 3.8 מיליארד דולר, וכעת המותג, שדעך עם השנים, יימכר עבור כ-2.5 מיליארד דולר בלבד • כשיושלם תהליך הרכישה, ריבוק תהפוך לחלק מ-ABG, שבין אחזקותיה נמנות גם Forever 21
במסגרת הסכם הזכיינות הגלובלי בין שתי החברות, דלתא גליל תעצב, תייצר ותשווק בשלב ראשון קולקציות תחתוני גברים ונשים, שיושקו באביב 2022 • אייזיק דבח, המייסד ובעל השליטה: "אחרי שהמכירות יגדלו, אני בטוח שנוכל לקבל רישיונות לייצור של מוצרים אחרים של אדידס"
נעילה מעורבת באירופה • ווקמי צנחה ב-7.1% ביום המסחר הראשון שלה • הריבית בארה"ב נותרה ללא שינוי, הפד העלה את תחזית הצמיחה והאינפלציה ל-2021
יסיים את תפקידו ב-30 ביוני • טרם מונה מחליף רשמי שינהל את החברה, שנמצאת בבעלות משותפת של אדידס העולמית ואחיו של שלום, גדעון מוליוב
כמעט 15 שנים אחרי שרכשה את המותג האמריקאי וניסתה לשפר את ביצועיו, החברה הגרמנית שוקלת למכור אותו
אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק הצליחו לחבר בין עולם האינטרנט לזה הממשי ברחוב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים