אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב
בלעדי

יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
בלעדי

אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי

כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
פרשנות

הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך

אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
בלעדי

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון
בלעדי

ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

ענת ביין לובוביץ' 19.02.2019
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר
בלעדי

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019
בלעדי

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום
yes | בלעדי

מי יוביל את האסטרטגיה של הטריפל של בזק? מקאן ת"א ואדלר-חומסקי ראש בראש

משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2019
אסף גורן / צילום: עמית שיסל
בלעדי

תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
בלעדי

דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל

שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
בלעדי

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
יורם נוה / צילום: תמר מצפי
בלעדי

אדלר חומסקי נפרד מתקציב הפרסום של הפניקס ויטפל בתקציב הביטוח של כלל ביטוח

היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל • עד היום משרד הפרסום גיתם BBDO טיפל בתקציב הפרסום של כלל, והשינוי נעשה על רקע השקה מחודשת של החברה בתחילת 2019

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2018
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 433 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 28