סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
(עדכון) - עתה נותר לחכות ולראות האם בעירייה יותירו את ההתמודדות בין אדלר-חומסקי למקאן או יצרפו גם את המדורג במקום הרביעי - באומן-בר-ריבנאי
על התקציב, הנחשב לאסטרטגי, מתמודדים בין היתר אדלר-חומסקי ומקאן ת"א, וייתכן כי להתמודדות תצטרף גם קבוצת פרסום שלישית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
תקציב טבע נחשב לבינוני בהיקפו - כ-10 מיליון שקל בשנה - אולם הוא נחשק בעיני המשרדים הגדולים בשל היותו תקציב אסטרטגי
למה בחרנו דווקא בגוגל, על אף שהיא לא סוכנות קלאסית? ■ מה החזיר את מקאן למשחק? ■ ומה צופנת 2017 לראובני-פרידן, באומן, AVRAHAM ומצטיינים אחרים?
כך קבע ביהמ"ש ■ מדובר בקמפיין שבו שימשה הזמרת נינט טייב כפרזנטורית של המותג דלתא כחלק ממהלך מיתוג מחדש - קמפיין שהפך למריבה בין שני המשרדים
בפרסומת החדשה של הפניקס מגלם צחי גראד דמות גרוטסקית המזוהה עם הדמות שגילם בעבר בפרסומת למעדן ג'וי ■ בשטראוס, שהפסיקו לתמוך במותג לפני שנתיים, הגיבו בכעס
צינמן, שימונה למשנה למנכ"ל, היה מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין ■ לאחרונה רכשה קבוצת אדלר-חומסקי מניות בחברת הדיגיטל go אינטראקטיב
מדובר בתקציב מדיה משמעותי בהיקף ריאלי של כ-12 מיליון שקל
המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק
הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי
לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום