יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה
אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד
גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל
למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA
לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל
באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות
בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר
למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יש 35 מועמדויות בתחרות, לעומת 16 מועמדויות למקאן ו-14 לאדלר-חומסקי
שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"
למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז
הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות
הבדיקה לא נעשתה בשל אירוע ספציפי כלשהו, אלא כהליך של הרתעה ■ ככל הנראה הבדיקות לא העלו ממצאים חשודים ■ איל חומסקי: "הבדיקות נעשו כחלק משגרת ביקורת"
אדלר-חומסקי שוכר 4 קומות במגדל אלקטרה, שבו פועלת גם גוגל ישראל ■ בעבר שילמה גוגל למשרד הפרסום JWT כדי שיתפנה מהמגדל לטובתה
הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום