70 שנה אחרי שהושק הקומיקס האהוב, סנופי וחבריו הופכים למעצמת אופנה: משיתופי-פעולה עם רשתות ביגוד זולות ועד קולקציות יוקרתיות של מעצבי-על כמו גוצ'י ושאנל • אבל בעוד בעלי המותג נהנו מרווחים של 124 מיליון דולר ב-2021 - המעריצים המושבעים חוששים מזילות הספרים • האם אפשר למסחר את סנופי מבלי שהקסם המקורי יתפוגג?
בחברת האופנה מקבוצת פוקס מעריכים כי הצמיחה בהכנסות תעמוד השנה על 15%-30% - נמוך מהצפי שנמסר בתשקיף ההנפקה • ב-2021 דיווחה על עלייה של 50% בהכנסות, אך הפסידה 8.6 מיליון ש' • המנכ"ל ניר הורביץ: מי שמסתכל פר רבעון וציפה אולי לרווח נקי ברבעון הרביעי, התאכזב. אבל אנחנו לא שולטים בציפיות"
גוצ'י ופראדה גם הן מפסיקות להשתמש בפרווה • לואי ויטון עדיין מוכרת קפוצ'ון עם פרווה במחיר של 25,900 דולר
השימוש באינטליגנציה מלאכותית עזר לחברת ההלבשה לקבל החלטות טובות יותר בתחומים כמו תמחור ומשלוחים, כך אומרת מנהלת האסטרטגיה והאינטליגנציה מלאכותית קטיה וולש
יעל לינדנבאום, בעלת מותג אופנה לנשים ולילדות • בת 56, חיה עם בן זוג, אם לארבעה, מתגוררת בתל אביב • מעולם לא למדה עיצוב אופנה • "בקורונה נאלצתי לעשות שתי קולקציות באונליין, אבל קשה לסמוך על המילה שלהם. ביקשתי שיעשו X, ועשו Y" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
חברת מוצרי ההלבשה דלתא גליל מדווחת על תוצאות שיא, כאשר מניית החברה יותר מהכפילה את שוויה מתחילת השנה • אייזיק דבח, המנכ”ל ובעל השליטה, מספר מדוע הוא מקדם הנפקה בנאסד”ק ומבהיר: "תמיד נישאר בארץ ולא נעזוב את הבורסה בת”א. אנו חברה ישראלית עם הנהלה ישראלית"
החברה ממנפת את תעשיית הטקסטיל החזקה במדינה שלה על-מנת לייצר בגדים במחירים זולים המושכים קונות וקונים צעירים
מוכרת בזכות המשקפים שלה, "הכוכבת גריאטרית" עיצבה קולקציית מסגרות למשקפיים משלה • "אמרו לי שהשקיעה מקומה 100 היא מהממת"
לנוכח נסיקה של מעל 500% במניית בריל מתחילת השנה, מספר יו"ר החברה שחר תורג'מן על תהליך ההבראה שהוביל לשיפור ניכר בתוצאותיה ועל הצמיחה הצפויה בעקבות האטת הטיסות לחו"ל • האם הוא חושש מבעל המניות המרכזי החדש? "שמחים שג'קי בן זקן הצטרף אלינו"
בתהליך הפוליטיזציה של האופנה, במקום שבגדים יקדמו שינוי פוליטי, הפוליטיקה הופכת לאביזר אופנתי - אקססורי ולא יותר • מוטב בגד שאין בו שום הצהרה, על בגד עם הצהרה שלא מייצר שום שינוי, מלבד הרגשה טובה ללובשת
גורד השחקים בן 70 הקומות ימוקם במרינה של דובאי. בנייתו תתחיל ב-2022, והיא אמורה להסתיים תוך ארבע שנים • לדברי הבעלים חוסיין סאג'ואני, בית האופנה, שנתקל בשנים האחרונות בקשיים כלכליים, צפוי להתחיל לפעול בענפים נוספים
H&M התחילה את דרכה ב-1947 כחנות קטנה לאופנת נשים בעיר וסטרוס בשוודיה • ב-2020 לרשת היו כבר יותר מ-5,000 חנויות ברחבי העולם • מדד המותגים
בראיון נדיר, מרטה אורטגה פרז, בתו של מייסד זארה אמנסיו אורטגה, מספרת בפעם הראשונה על החזון לעתיד של המותג הבינלאומי
בשנת 2020 הסתכם שוק האופנה הישראלי ב-23 מיליארד שקל, והוא עתיד לצמוח עוד יותר • עם זאת, התחזקות הרכישה באונליין וההתנהגות הצרכנית של דורות ה-Z וה-Y מובילות לירידה בפדיון של החנויות הפיזיות • שחקנים שלא ישנו כיוון ייסגרו - או ישנו ייעוד
אדידס רכשה את ריבוק ב-2006 עבור 3.8 מיליארד דולר, וכעת המותג, שדעך עם השנים, יימכר עבור כ-2.5 מיליארד דולר בלבד • כשיושלם תהליך הרכישה, ריבוק תהפוך לחלק מ-ABG, שבין אחזקותיה נמנות גם Forever 21
חברת הנעליים מציגה קפיצה של יותר מ-50% בהכנסות הרבעוניות ושל כמעט פי שמונה ברווח הנקי, המוסברת בין היתר ב"רכישות נרחבות יותר של הקהל הישראלי מעסקים מקומיים" • מניית בריל השלימה קפיצה של 500% מתחילת השנה, ואחד הנהנים העיקריים מכך הוא ג'קי בן זקן
בגדיםכרטיסי אשראינייקינעלייםסוף עונהעיצוב אופנהקמעונאותרשתות אופנהתיירות אופנה