עוגת הפרסום הקטנה בארץ מחייבת את המשרדים לחפש מקורות הכנסה נוספים, כמו עבודה עם חברות ישראליות בארה"ב ובבריטניה • מה שעובד למקאן ת"א ולאדלר־חומסקי בתחום הדיגיטל, עושה יהושע TBWA עם חברת התוכן השיווקי אינסייד, שפותחת כעת סניף בניו יורק
חברת TV Global agency תפיץ את הפורמט תחת השם "Home buy now"
זאת לאחר 4 שנים ■ הוביל במהלך תפקידו פעילויות תוכן שיווקי רבות בתוכניות הפריים טיים-של רשת, אשר חלקן דורגו ע"י חברת המחקר "אפקט טוי.וי" כפעילויות התוכן השיווקי המוצלחות ביותר
יהושע TBWAמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהתוכן שיווקי