איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

מלחמות השיווק שבדרך: פרויקט מיוחד לראש השנה

באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר

כתבי גלובס 19.09.2009

איש השיווק של ספטמבר: רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה

לוי זכה בתואר לאחר שביצע שורה של מהלכים שיווקיים שהשפיעו על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות ובמבצעים

שירות גלובס 15.09.2009

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", הוא איש השיווק של חודש אוגוסט

מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"

שירות גלובס‏ 16.08.2009

איש השיווק של יולי: הלל פרטוק, דובר עיריית תל-אביב

פרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל-אביב וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם

שירות גלובס‏ 23.07.2009

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של יוני

בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax

אורי רודריגז-גרסיא 30.06.2009

לקראת קקטוס הזהב: חברי הנהלת איגוד השיווק בוחרים את הקמפיין הקריאטיבי של השנה

קמפיין רשות המים, התמיכה של הגולשים בגלעד שליט והמאמץ הארצי למציאת תורם למח עצם - אלה הם רק חלק מהקמפיינים הקריאטיביים שהותירו השנה חותם בשוק

אילנית חיות 26.05.2009

איש השיווק של אפריל: עמית לבני, ראש אגף השיווק באל-על

לבני נבחר בשל השינוי שביצע במכירות המקוונות של אל-על שהתבטאו במהלכים שהביאו לגידול במכירות המקוונות של החברה, שהגיעו ב-2008 ל-230 מיליון שקל - פי 100 מהמכירות ב-2005

שירות גלובס‏ 30.04.2009

מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל: "בטווח הארוך חשיבה ירוקה משתלמת כלכלית"

סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" ; יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" ; בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק

ספיר פרץ 25.03.2009

איש השיווק של ינואר: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה "בזק הכי טוב בבית"

שירות גלובס 04.02.2009

ירון דור פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

זאת לאור תקנון האיגוד, הקובע כי בראשו יעמוד רק מי שמייצג גוף מפרסם ; דור פרש מתפקידו כמנכ"ל בסט ביי ביולי 2008 ; בחירות חדשות לתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי אמורות להתקיים תוך 90 יום

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2009

ירון דור עשוי לסיים תפקידו כיו"ר איגוד השיווק הישראלי

דור עזב באחרונה את תפקידו כמנכ"ל בסט ביי, ולכן ביום רביעי הקרוב יידון המשך כהונתו כיו"ר האיגוד

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2009

איגוד השיווק הישראלי מתנגד למיזוג בין רשת וערוץ 10: "ייצור דואופול שיפגע בתחרות"

לטענת האיגוד, המיזוג ייצור דואופול שיפגע בתחרות בטלוויזיה המסחרית ויגרום לעליית מחירי הפרסום בטלוויזיה ; אם יאושר המיזוג, באיגוד דורשים לפתוח מיידית את הטלוויזיה הרב-ערוצית לפרסום בכבלים ובלוויין

יעל גאוני 21.01.2009

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

איגוד השיווק בחר במנכ"ל קשת אבי ניר לאיש השיווק של השנה

ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"

יעל גאוני 18.01.2009

יוסי ורדי בכנס איגוד השיווק הישראלי: "לפתח מוצר ויראלי זה מעשה אמנות"

גורו ההשקעות בפאנל "עלייתה של הרשת הרגשית": "המרכיב האמוציונלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט" ; "היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל" ; "הכוח עובר היום לדור הצעיר"

נועה פרג 18.01.2009

אילן שילוח: "גנבו לטלוויזיה בארץ את האור בקצה המנהרה. ערוץ 10 ייסגר בסוף מארס"

(עדכון) - גלובס tv זאב וורמברנד בכנס איגוד השיווק הישראלי: "אם מה שכתוב בעיתון על הורדת המוצרים בשופרסל נכון - זו רעידת אדמה" ; מנכ"ל אסם, גזי קפלן: "לא אתייחס לסוגייה. למדתי שיש מצבים שזכות השתיקה יפה להם"

אילנית חיות ‏ 18.01.2009

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8