ד"ר מיכל מרמורשטיין בדקה כ־170 אלף הודעות וואטסאפ כדי להבין למה נקודה בסוף משפט זה סימן לאסרטיביות, למה כשמישהו מבטל את הווי הכחול אנחנו יוצאים מדעתנו, ובשביל מה בעצם אנחנו צריכים אימוג'יז
לא הייתי מטריד אתכם בשנאתי, עמוקה ככל שתהיה, לסימן גרפי סתמי - אם לא הייתה לו חשיבות או סמליות כלשהי בעולמנו • אבל זה בדיוק העניין, שיש לו. מכל הסימנים - בזה בחרו ובוחרים אחיי בני האדם, וזה די מדכא אותי
לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שנחגג אמש, אפל וגוגל העניקו הצצה לחלק מעשרות האימוג'ים החדשים שיצאו בהמשך השנה, יחד עם עדכוני גרסאות למערכות ההפעלה למובייל שלהן
400 מיליון דולר הכנסות מדי שנה ו-300 רישיונות ברחבי העולם - מאחורי הסמיילי מסתתר קרב יצרים וצד אפל
אריק גולדמן, פרופסור למשפטים מאוניברסיטת סנטה קלרה שעוקב אחר האזכור של המילים "אימוג'י" או "אמוטיקון" במספר מאגרי מידע של פסקי דין מאז 2014, גילה מגמת עלייה מסוימת בשימוש באימוג'י כראיות
לא מקובל לעשות לייקים לתמונות של אנשים שאתם לא מכירים, לא מנהלים שיחות ברמקול במרחב הציבורי • גם אם לא נולדתם עם סמארטפון ביד ואינכם בטוחים מה עושים עם כל האימוג'יז האלה (או מה זה אימוג'יז), אל דאגה! הכירו את כללי הנימוס ברשת שכדאי שתהיו מודעים אליהם
למה אני מסרב להתפעל מהאימוג'י שבשמיים ומהי הסיבה האמיתית שאני לא הולך לפגישות מחזור • הטור של דרור פויר
התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים
מדובר בכ-70 אימוג'ים חדשים שהחברה תשיק בהמשך השנה במערכת ההפעלה iOS ויהיו זמינים במכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק ושעוני אפל • בין האימוג'ים החדשים יהיו דמויות ג'ינג'יות, מתולתלות, בעלות שיער אפור ואף קירחות
תושבי עוטף עזה זועמים על התעלמות הממשלה מהשריפות המשתוללות באיזור ובעיקר מהעובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין לא טרח להגיע דרומה אחרי 100 ימי שריפות • גולש המכונה "המצליף" החליט שהגיע הזמן להרים קול, לפחות בטוויטר
הסוציולוגית ד"ר נועה לביא בוועידת MAD של "גלובס": "האימוג'יז גורמים לנו לאבד קשר עם הרגש. הדוגמה הקלאסית היא ה'לייק': מרוב שאנחנו עושים לייק ורודפים אחרי הלייקים שעושים לנו, המשמעות של לחבב משהו הולכת לאיבוד. מחקרים מראים שהיכולת של צעירים להביע אמפתיה ולהבין מה זה לחבב הולכת ופוחתת בשנים האחרונות"
סנאים, סמיילים, שפתיים אדומות ובקבוקי שמפניה הופכים יותר ויותר לסלע המחלוקת בתביעות משפטיות שנעות בין סכסוכים עסקיים להטרדות והוצאת דיבה