אסם

כתבות אחרונות

 
איציק צאיג, מנכ"ל אסם / צילום: יוסי צבקר

אסם מסכמת את הרבעון הראשון: המכירות גדלו ב-1.1%

רשמה מכירות של כ-1.08 מיליארד שקל ■ המכירות בחו"ל גדלו ברבעון ב-3.3% לכ-179.6 מיליון שקל ■ ירידה של כ-1.09 מיליון שקל ברווח התפעולי בישראל על רקע עלייה בהנחות ובמבצעים

קובי ישעיהו 31.05.2015
אוסם אסם / צילום: משה שי

מיטב דש: זהו סוד הרווח הגבוה של חברת אסם

בבית ההשקעות סבורים כי מניות שטראוס ואסם "זולות יחסית", עם עדיפות לשטראוס ■ "הידרדרות הקמעונאים הגדולים עלולה להקרין גם ליצרנים"

אביב לוי 12.05.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015
נחש ברשת שופרסל / צילום: מתוך הפייסבוק

סכסוכים כספיים בין ספקים לרשתות חונקים את שוק המזון

שוק הקמעונאות בפסח 2015: שופרסל בסכסוך כספי עם תנובה, אסם וסוגת ■ נטו יצאה מ-14 הקצביות ברשת רמי לוי; סוגת וזוגלובק מספקים לרמי לוי רק חלק מהמוצרים ■ טמפו עצרה את האספקה לחצי חינם ■ ומה עם הצרכן?

אילנית חיות 29.03.2015

אסם מסכמת שנה: גידול של 5.3% ברווחים ב-2014

ההאטה בשוק המקומי משכה את החברה להתרחבות באירופה וצפון אמריקה ■ רווחיה של אסם בשנה שחלפה הסתכמו בקרוב ל-400 מיליון שקל

אביב לוי 29.03.2015

אסם נכנסת לתחום מכונות הקפה הפועלות באמצעות קפסולות

בשונה מהמותג נספרסו המייצג יוקרה ולייף סטייל, המכונות החדשות של המותג "דולצ'ה גוסטו" - גם הוא מבית נסטלה - יפנו לקהל הרחב

מיכל רז-חיימוביץ' 25.03.2015

אסם וויליגר הקטינו אריזות של מוצרים - וישלמו ביוקר

הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 15.03.2015
אורי מטוס ובנו יואב / צילום: איל יצהר

בעלי חטיפי העמק: "אסם הבינה שלא תוכל להרוג אותנו"

אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו

אילנית חיות 12.03.2015
עופר גרין מנכל גלידות נסטלה/ צילום:יוסי צבקר

"הקמעונאים מוכרים את השלגונים במחיר כפול מהעלות"

עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה, חושף כי כשהחברה הורידה את מחיר שלגון בוב ספוג בעקבות הורדת הכמות, הקמעונאים לא הורידו את המחיר לצרכן ■ מפעל גלידות נסטלה לא יעבור מקריית מלאכי לערד

אילנית חיות 09.02.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
לפני כולם

אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז

על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015

אסם פנתה לרשתות השיווק: אל תמכרו קטשופ היינץ

אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"

אילנית חיות 13.01.2015
דגני בוקר קורנפלקס / צלם: תמר מצפי

נדחתה תביעה ייצוגית נגד אסם ויוניליוור בגין משקל דגני הבוקר

בתביעה, שאושרה כייצוגית, התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: לא ניתן להצביע על כך שנגרם נזק כלשהו לצרכנים

אפרת אהרוני 24.12.2014
דן פרופר / צילום: איל יצהר

דן פרופר: גם העובד הזוטר ביותר באסם מקבל בונוס

יו"ר אסם-נסטלה בראיון מיוחד מוועידת ישראל לעסקים על יוקר המחיה, שכר המינימום ומה שביניהם

אילנית חיות 07.12.2014

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 480 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 30