רשמה מכירות של כ-1.08 מיליארד שקל ■ המכירות בחו"ל גדלו ברבעון ב-3.3% לכ-179.6 מיליון שקל ■ ירידה של כ-1.09 מיליון שקל ברווח התפעולי בישראל על רקע עלייה בהנחות ובמבצעים
בבית ההשקעות סבורים כי מניות שטראוס ואסם "זולות יחסית", עם עדיפות לשטראוס ■ "הידרדרות הקמעונאים הגדולים עלולה להקרין גם ליצרנים"
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
שוק הקמעונאות בפסח 2015: שופרסל בסכסוך כספי עם תנובה, אסם וסוגת ■ נטו יצאה מ-14 הקצביות ברשת רמי לוי; סוגת וזוגלובק מספקים לרמי לוי רק חלק מהמוצרים ■ טמפו עצרה את האספקה לחצי חינם ■ ומה עם הצרכן?
ההאטה בשוק המקומי משכה את החברה להתרחבות באירופה וצפון אמריקה ■ רווחיה של אסם בשנה שחלפה הסתכמו בקרוב ל-400 מיליון שקל
בשונה מהמותג נספרסו המייצג יוקרה ולייף סטייל, המכונות החדשות של המותג "דולצ'ה גוסטו" - גם הוא מבית נסטלה - יפנו לקהל הרחב
הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה
אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו
עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה, חושף כי כשהחברה הורידה את מחיר שלגון בוב ספוג בעקבות הורדת הכמות, הקמעונאים לא הורידו את המחיר לצרכן ■ מפעל גלידות נסטלה לא יעבור מקריית מלאכי לערד
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
בתביעה, שאושרה כייצוגית, התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: לא ניתן להצביע על כך שנגרם נזק כלשהו לצרכנים
יו"ר אסם-נסטלה בראיון מיוחד מוועידת ישראל לעסקים על יוקר המחיה, שכר המינימום ומה שביניהם
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה