הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-102 מיליון שקל לעומת כ-101.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ■ מכירות הרבעון השלישי הושפעו לטובה מעיתוי חגי תשרי
במושב בנושא הרגולציה בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה, דחה דן פרופר את הביקורת על העברת מפעל גלידות נסטלה לערד
עובדי גלידות נסטלה הכריזו על סכסוך עבודה ופתחו במאבק נגד ההחלטה להעביר את המפעל מקריית מלאכי לערד: "כנראה שאת הציונות קונים בכסף"
ח"כ מרגלית: "אין כל היגיון לתת מענק של עשרות מיליוני שקלים לאחת משתי רגליו של הדואופול בגלידות" ■ מחלוקת סביב מספר העובדים הקבועים במפעל
שר האוצר יאיר לפיד בישר על פתיחת מפעל חדש של גלידות נסטלה בערד שאמור להושיע את תושביה המפוטרים, אך כעת העובדים בקריית מלאכי חוששים למקום עבודתם: "רימו אותנו. הנהלת אסם ירקה לנו בפנים"
שר האוצר מסר כי פנה להנהלת אסם בעקבות סגירת מפעל המגבות בערד וביקש את עזרתה בהקמת מפעל שיעסיק מאות ממפוטרי המפעל
הודיעה כי במספר מצומצם של אריזות עוגיות שוקולד צ'יפס קלאסי נארזו בטעות עוגיות שוקולד צ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד ■ המוצר בטוח לכלל הציבור פרט לצרכנים הרגישים לביצים ולאגוזים, הנקראים להימנע מצריכת המוצר
שלום נעמן, בעלי מחסני השוק, מותח ביקורת על הממונה על ההגבלים ("הוא לא באמת רוצה לדעת איפה הגנבים נמצאים") וטוען: לא רשתות השיווק אשמות ביוקר המחיה ■ אסם: "דברי התלהמות אינטרסנטיים שאינם ראויים להתייחסות"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
השוואת המחירים בישראל לגרמניה מצביעה על פערים של עשרות אחוזים, גם במוצרים שעליהם בגרמניה יש מע"מ גבוה יותר ■ אסם: "תמונה מעוותת"
היבואנים והיצרנים ניצלו את ההזדמנות לשיפור רווחיהם ■ אחד הספקים: "אני לא מוריד לרשתות מחיר, כי אחר-כך להעלות את המחיר זה קריעת ים סוף" ■ מנכ"ל ויקטורי: בעבר כשהסחורות התייקרו הם ידעו להעלות מחירים מיד
שיפור בולט נרשם בפעילות בחו"ל, אך גם בארץ עלו המכירות בשיעור מתון למרות ירידה של 0.7% בהיקף הפעילות בשוק המזון המקומי ■ המנכ"ל איציק צאיג: "נערכנו להאטה באמצעות הגדלת פעילות של קידום מכירות ומבצעים"
פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
גם על רקע הירידה בצריכה במשק, מצליחות שתי החברות להמשיך לצמוח ■ מנכ"ל אסם: "אנו לא משלים את עצמנו, צמיחת שוק המזון השנה תהיה מתונה"
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה