מלבד המותג צ'יטוס שרושם סטגנציה במכירות, כל יתר המותגים בעשירייה המובילה רושמים צמיחה ■ במבה נחלש אך ממשיך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות
זאת על אף שמחיר הקקאו בעולם צנח בשנתיים האחרונות ב-38% ■ מחירי רוב הסחורות רשמו ב-2011 ירידה, אך יצרני המזון לא הוזילו את המוצרים הרלוונטיים ■ שטראוס: "כשיש ירידה זמנית במחירי חומרי הגלם, שטראוס מגבירה את המבצעים"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"שטוחים" של אסם, שחזרה לסבב נוסף - הכי אהובה
לפני כחודש וחצי הסירה רשת חצי חינם את מרבית מוצריה של חברת אסם מהמדפים, בעקבות סכסוך מסחרי ■ במסגרת זו הסירה הרשת גם את המוצרים המופצים על ידי קבוצת אסם כמו למשל מוצרי עוף טוב ודורות
מי שנואש ממופעים יקרים ומיצה את השיטוט בקניונים, יוכל לשלב בלו"ז של חופשת חנוכה בילוי במרכז מבקרים ■ ברבים מהם הכניסה ללא תשלום, אך קחו בחשבון שתצאו עם שטיפת מוח קלה
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
יו"ר אסם מזהיר מהחרפת המחאה אם לא תקבל תשובה הולמת ■ על דפני ליף: "היא החמיצה את המחאה כי פתחה פה על נתניהו. מי יזכור את שמה עוד כמה חודשים?"
אסם הודיעה כי קפלן יצא לחופשת מחלה לאחר ניתוח שעבר ושיקום אורטופדי בו החל ■ לפי הדיווח, מועד שובו לעבודה עדיין לא ידוע
אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?
הכנסות אסם עלו ב-5.9% ברבעון השלישי, הרבעון בו התרחשה המחאה החברתית בישראל ■ הרווח מתחום המזון לתינוקות זינק ב-30% ל-16.86 מיליון שקל
שני הצדדים מצויים בסכסוך מסחרי שהיקפו מוערך ב-4-4.5 מיליון שקל ■ את מדפי אסם ברשת חצי חינם ממלאים כעת מוצרים של חברות אחרות
שתי חברות המזון הגדולות סופגות באחרונה מהלומות מכל עבר ■ האם החשיפה לחו"ל מהווה עתה יתרון או שמא מקור לדאגה, והאם המחאה החברתית הפכה את מניותיהן לאטרקטיביות?
חצי חינם נאלצה להחזיר באופן חלקי את מוצרי אסם למדף, לאחר שזו סירבה לקבל בחזרה סחורה שנפרקה מהארגזים ■ מנכ"ל חצי חינם: "ביום א' תאסוף אסם את כל הסחורה בחזרה"
בין המוצרים שהורדו: ביסלי, דגני בוקר נסטלה, טבעול, סלטי צבר ועוד ■ הסכסוך המסחרי נסוב על תשלומים שחצי חינם דורשת מאסם בגין מבצעי מכירות וכן עבור הסניף שפתחה בפ"ת
הרווחיות של אסם מחטיפים מוכרת מענפי הטכנולוגיה; לא פלא שלא הוזילה את הבמבה
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה