הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה
אריאלי שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ונחשב ל"דור העתיד" של המשרד
המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי
עד עתה טופל המותג פרטנר באמצעות שני המשרדים ■ במקביל, זניט הגישה הצעה מסחרית לרכישת המדיה של החברה
התקציב הגבוה, שיעמוד על 12 מיליון שקל, מסמן שינוי כיוון באסטרטגיית הקבוצה
היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
זאת, בעקבות לחץ ממשרדי הפרסום שלה ■ שטראוס היא המפרסמת הגדולה בישראל ■ לחברה מדיניות של הפרדת הקריאייטיב והמדיה, אך כעת נעשים לחצים מצד אדלר ובאומן לשנות את המצב
זאת, למרות שאמורים היו לעלות רק 4 משרדים ■ המשרדים יצטרכו להציג בעוד שבועיים מצגות קרייאיטיב ואסטרטגיה, ולאחר מכן ייערך שלב התמחרות
המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
היקף הפרסום של המרכז הבינתחומי עמד בשנה החולפת על 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בחלק מסבב של תקציבי פרסום בתחום ההשכלה הגבוהה
הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"
אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד
התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
הגיש באמצעות חברת המדיה שלו, זניט, הצעה מסחרית לטיפול בתקציב
ההערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו
באחרונה התחוללה מתחת לרדאר התקשורתי מיני-דרמה, שבמסגרתה הוגדרו מחדש מערכי הפרסום של חברות התקשורת פרטנר והוט ■ כמו במקרים רבים, גם כאן לגורם האנושי הייתה השפעה מכרעת על השתלשלות הדברים
גיתםגליקמן נטלר סמסונובמינוי בכיריםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםפובליסיס גרופפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום