בנקאות ישירה

כתבות אחרונות

 
בנקאות דיגיטלית / צילום: shutterstock

90% מלקוחות הבנקים מרוצים מהאפליקציה; רק 47% מרוצים מהשירות בסניף

מנתוני בנק ישראל עולה כי 60% מהפעולות הבנקאיות של משקי הבית מתבצעות בערוצים הדיגיטליים • הצעירים מעדיפים את האפליקציה, והמבוגרים את אתר האינטרנט

עירית אבישר 14.04.2019

המהפכה הפיננסית: הבנקאי האישי שלכם עבר למחשב האישי

תעשיית השירותים הפיננסיים צפויה לשנות בעשור הקרוב את האופן שבו אנחנו משלמים, מתקשרים עם הבנק או לוקחים הלוואה ■ בשנה האחרונה הושקעו בתחום 10.7 מיליארד דולר ויותר מ-100 חברות בישראל מנסות להצטרף למהפכה

שמוליק שלח 23.03.2013

באיחור "קל": פועלים משיק פלטפורמת בנקאות ישירה

מחוברים, גירסת הפועלים: הבנק משיק בימים אלה את שירות "פועלים קונקט", אותו הוא מגדיר כלא פחות ממהפכה צרכנית ■ אבל האמת היא שהמתחרים כבר היו שם קודם

עירן פאר 23.03.2011

מזומן ב-SMS ורופא באינטרנט: מי מספק לצרכנים מענה זמין ומהיר?

שירותי בריאות כללית מאפשרת התייעצות עם רופא בשיחת וידיאו באמצע הלילה, הבנקים מספקים תשובות למסרונים בניסוח חופשי, ו-yes מאפשרת הזמנת הקלטה מרחוק ב-yesMax באמצעות שליחת SMS

אפרת אהרוני 09.03.2010

מה נקנה בעשור הבא: הצצה לטרנדים הצרכניים בשנים הקרובות

בעשור הבא נשלם פחות על תקשורת, נקנה קרוב לבית, נרקוד במקום להתעמל, נאכל יותר בריא ונזדקן יותר לאט ■ "גלובס" מסכם עשור של שינויים בצרכנות, ממזון עד פיננסים - וגם מציץ לטרנדים של העשור הקרוב

מיכל רז-חיימוביץ', גליה שפרינג, אפרת אהרוני, אורלי פלג-מזרחי ויעל הראל 29.12.2009

האם כדאי לעבור בנק? "גלובס" בדק: למזרחי-טפחות ולאגוד אכן יש מה להציע

יש אמת מאחורי הקמפיינים: השוואה בין התנאים לפתיחת חשבון מגלה כי מזרחי-טפחות ואגוד הם היחידים שמציעים ריבית על הפלוס בעו"ש ■ בבינלאומי ובמזרחי ניתן לבחור בין הלוואה למענק כספי, ואילו הפועלים ולאומי אינם יוצאים מגדרם כדי לחזר אחרי הלקוחות

אפרת אהרוני 04.11.2009

תקלה במערכות התקשורת של דיסקונט מנעה מתן מידע וביצוע פעולות באינטרנט ובמוקד הטלפוני; התקלה תוקנה

(עדכון) התקלה נמשכה יותר משעה ■ הלקוחות הופנו לקבלת שירות בסניפי הבנק, שרבים מהם פתוחים בימי שישי

ארז וולברג 19.06.2009

בנק לאומי ממתג את פעילות כל הערוצים הישירים תחת "לאומי דיגיטל": יעניק ללקוחות החזר עמלות

ההחזר, עד 320 שקל בשנה ללקוח, ינתן אחת לחצי שנה - בכפוף להגדלת הפעילות דרך אתר האינטרנט, המוקד הטלפוני, הסלולר ועמדות השירות העצמי ■ ישיק בלוג בו יכתבו עובדיו וחשבון בטוויטר

עירן פאר 03.06.2009