זאת כחלק ממהלך התייעלות, במסגרתו גיתם BBDO סוגר את משרד הפרסום גיתם סוהו
התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "אבא שלי אמר לי פעם: 'יותר טוב שתעמוד במרפסת ויפגינו מולך, מאשר שתעמוד למטה בין המפגינים'" ■ "אני מסתכל על האנשים שעובדים אצלי ואני משלם להם משכורת. אמא צעירה לילדים, זה פלא איך היא חיה"
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
התקציב מטופל גם בגיתם BBDO ■ נטוויז'ן וסלקום אמורות להתמזג בקרוב, מה שעשוי לשנות את מערך הפרסום של החברות
מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון
בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"
תקציב הפרסום השנתי של אתר הסחר האלקטרוני StyleRiver צפוי לעמוד על 3 מיליון דולר
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS
חדרי המנכ"לים יכולים להיות מרכז העצבים של המשרד או מגדל הפיקוח, כאלה שדלתם פתוחה תמיד או "קודש הקודשים" ■ יש חדרים בסגנון ביתי, חדרים עמוסים שיוצרים סביבה גדושת גירויים; ויש את המינימליסטי, המסודר והפנוי למחשבה
את היחידה החדשה יוביל דרור ליבר ■ מגיתם נמסר כי היחידה החדשה הוקמה מתוך ההבנה כי ישראל עומדת בפתחה של המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום הסחר האלקטרוני
היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות
TMFאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאייהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום