גליקמן נטלר סמסונוב

כתבות אחרונות

 
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017
הסוכנות היהודית

הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות

זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2017
זאפ
זאפ (ZAP) | לפני כולם

קבוצת זאפ מתקשרת עם פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב

זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2017
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2017

גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו

זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2017
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי | לפני כולם

כלמוביל מעבירה את תקציבי יונדאי ומרצדס מגליקמן לגדעון עמיחי

אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2017

תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2016
חלי ממן / צילום מסך

לקראת החגים: חלי ממן מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום

ממן, שמפעילה קבוצות תמיכה להרזיה כבר 16 שנה ומחזיקה כיום בנתח השוק השני בגודלו בתחום, בחרה בגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2016
עדו הר טוב וגיל סמסונוב / צילומים: תמר מצפי

תקציבי נסקפה והגלידות של אסם יעברו לגליקמן; תקציב טבעול - לגיתם

השינויים במערך הפרסום של אסם - בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2016
לפני כולם

כלמוביל בדרך לשינוי מערך הפרסום: תקציב מיצובישי ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במשרד פובליסיס ישראל, שצפוי להיסגר ■ יתר תקציבי כלמוביל מטופלים בגליקמן-שמיר-סמסונוב, אך מערכת היחסים בין הצדדים לא מתנהלת על מי מנוחות

ענת ביין-לובוביץ' 10.08.2016
קמפיין פרטנר/ צילום מסך
אייל קיציס | לפני כולם

פרטנר חוזרת לפרסם בטלוויזיה - גם בזכיינית קשת

חצי שנה אחרי שקמפיין ההשקה עלה בטלוויזיה ליום אחד, חוזרת החברה לפרסם בטלוויזיה ■ המשבר עם קשת לא נפתר אולם הקמפיין ישודר בימי הזכיינית

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2016
יורם באומן / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

הרה-ארגון יוצא לדרך: פובליסיס ישראל ייסגר

כחלק ממהלך הרה-ארגון תצטמצם הקבוצה מארבעה משרדי פרסום לשלושה ■ השם פובליסיס יצטרף לגליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2016
סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
לפני כולם

טיב טעם מחדשת את הניסיונות למצוא משרד פרסום

גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2016
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי
לפני כולם

ניר וגלי מגיעים לפרסומות: ייצרו סדרת פרסומות לדואר

ההתקשרות עם הצמד, המזוהה עם מערכוני רשת וסדרה ב"ארץ נהדרת", היא לשנתיים ■ סמנכ"לית הדואר: "לא רצינו השקעה גרנדיוזית, והתוכן עושה עבודה של פרזנטור"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2016
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

LEAD פורש מההתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם

במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
איציק הסיני / צילום מסך: מתוך יוטיוב
אל על | לפני כולם

פרסום אלנבי עומד מאחורי סרטוני "איציק הסיני" של אל-על

למרות העובדה שמערך הפרסום של אל-על מונה את הן את מקאן ת"א והן את גליקמן-שמיר-סמסונוב, פנו בחברה לראשונה למשרד אחר

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2016

   1234567891011   

   נמצאו 169 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 11