שי גואל, תומר ביטון ואריק כהן יזמו את היריד שייערך בבורסה בשבוע הבא, בהשתתפות כאלף חיילי וחיילות מילואים • בין החברות המשתתפות: אנבידיה, וויקס, ג'נרל מוטורס, נאייקס ופאפאיה גלובל
היקף התרומות הקשורות במלחמת "חרבות ברזל" נחשף בכנס מעלה שנערך בירושלים • בין התורמים הגדולים: הבנקים דיסקונט, הפועלים ולאומי, חברת בזן, תנובה ודלתא
ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"
המהלך החדש של בנק לאומי לפתיחת מוקד במוצ"ש נחרת היטב בתודעת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבזק, עם קרוב ל-2 מיליון שקל, ואורבניקה היא חברת האופנה הראשונה שנכנסת למדד זה שנה
כ-20 יזמים, מנהלים ומשקיעי הון סיכון אמריקאים הגיעו לשבוע של שיקום ובנייה בקיבוץ רעים שבעוטף • ריאן דניאלס, יוזם המשלחת: "באנו עם סוג של תמימות, והצלחנו לתת תקווה לאנשים"
קרן רש"י, קרן יק"א וקרן ההון סיכון SIBF משיקות מיזם משותף להשקעה במיזמים עם מחויבות להשפעה חברתית, בהיקף של כמה מיליוני דולרים • יוזמי המהלך: "המטרה היא לתת תנופה עסקית"
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הירידה הבולטת היא בענף המזון, בין היתר בשל "ריקון המזווה" לקראת פסח
שלושה מהלכים גלובליים עכשוויים מספקים שיעור בשיווק: ענקית הסחר המקוון אמזון השקיעה 1.2 מיליארד דולר במלחמה בזיופים, קמעונאית האופנה המהירה H&M משנה את פריסת הסניפים כדי לשפר את המכירות, ובספורה מרחיבים את שיתוף־הפעולה עם ליידי גאגא
ג'יי אברהם, שנחשב לאחד ממאמני המנהלים המובילים בעולם, הגיע לישראל בהזמנת קבוצת אדמונד דה רוטשילד • במפגש עם בעלי עסקים הפציר בהם לשדר אופטימיות וקור רוח גם במלחמה
תשע שנים לאחר שהוקם התאגיד, נחתם הסכם קיבוצי רחב מול העובדים • ההסכם יהיה בתוקף עד סוף שנת 2026 • בשנה האחרונה הואץ המו"מ בנושא ההסכם הקיבוצי, עם פרוץ המלחמה הושהו המגעים בין הצדדים, אך הם חודשו ונחתמו בשבוע שעבר
בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"
הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
מאז פרוץ המלחמה מלווה ארגון "הרוח הישראלית" אלפי משפחות של מפונים, ואף גייס תרומות בהיקף של 2.5 מיליון שקל • מ"מ המנכ"לית, ריבה פרידמן בורוביק: "האתגר הגדול הוא שיקום הקהילות"
הטראומה הקולקטיבית הציבה אתגרים חדשים בפני עולם העבודה הישראלי, בהיקפים עצומים • הפתרונות להתמודדות עמדו בלב כנס שערכה השבוע ישראכרט לסמנכ"לי משאבי אנוש • ישראל מתגייסת
חברות רבות במגזר הפרטי בחרו לשלב השנה בין חג הפורים לבין תמיכה בחיילי המילואים, בפצועי צה"ל ובמשפחות המפונים • הפעילות הפופולרית ביותר הייתה סיוע לבעלי עסקים שנפגעו
פלטפורמת ההשקעות השיתופית משקיעה בכ–35 חברות טכנולוגיה שזקוקות לגיוס המשך, והמצב הביטחוני משפיע עליהן • המייסד והמנכ"ל ג'ון מדבד: "תעשיית ההייטק צריכה משקיעים עם אומץ"
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום