סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"
סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם
מנכ"ל האוצר, ירום אריאב: "הפיס הוריד את הסיכויים לזכייה תוך הטעיית הציבור - שרואה את החלום וההימורים גדלים. מי שבסוף נפגע הם אנשים קשי-יום" ■ סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "אנו לא פועלים במדינה פרטית"
כך נחשף בגלי צה"ל ■ במכתב ששיגר מנכ"ל האוצר הוא דורש לחזור בתוך חודש ימים למתכונת הלוטו המקורית - בה הסיכוי לזכות בפרס הראשון גדול בכ-30% ■ לטענתו, הלוטו החדש לא קיבל אישור מהאוצר כמתחייב בחוק
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל