דורון אנגל

סמנכ"ל שיווק במפעל הפיס

כתבות אחרונות

 

דורון אנגל ממפעל הפיס נבחר לאיש השיווק של מארס

‎‎סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"‏

‎‎שירות גלובס‏ 04.04.2011

44% מעדיפים לקבל שיחת טלפון מאראלה מהפיס על פני בן-הזוג

סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם

יוסי ניסן 16.03.2011

ועדת הכלכלה: תחום ההגרלות וההימורים יעוגן בחקיקה

מנכ"ל האוצר, ירום אריאב: "הפיס הוריד את הסיכויים לזכייה תוך הטעיית הציבור - שרואה את החלום וההימורים גדלים. מי שבסוף נפגע הם אנשים קשי-יום" ■ סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס: "אנו לא פועלים במדינה פרטית"

לילך ויסמן 13.10.2009

אריאב באולטימטום למפעל הפיס: חזרו לשיטה המקורית - או שרישיונכם יישלל

כך נחשף בגלי צה"ל ■ במכתב ששיגר מנכ"ל האוצר הוא דורש לחזור בתוך חודש ימים למתכונת הלוטו המקורית - בה הסיכוי לזכות בפרס הראשון גדול בכ-30% ■ לטענתו, הלוטו החדש לא קיבל אישור מהאוצר כמתחייב בחוק

שירות גלובס 17.09.2009

מפעל הפיס מגיע לקאמפ נואו: יפרסם כרטיסי חישגד במשחקים של ברצלונה

החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית ; הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל

טל וולק 18.03.2009