לקח לג'יימס דייסון ארבע שנים ואלפי אבות טיפוס כדי לייצר את שואב האבק הידוע • בספרו הוא טוען שהעקשנות שלו, אותה הפגין נגד הבנקים, המשקיעים, היצרנים והמפיצים, היא זו שהביאה לו את ההצלחה
סר ג'יימס דייסון זיהה בעיה בשואבי האבק: השקיות שברגע שהן מתמלאות, הן פוגעות באיכות השאיבה • הפתרון של דייסון לא רק כבש בסערה את העולם, אלא גם הפך אותו לאדם העשיר בבריטניה ב-2020 • מדד המותגים
אינסטגרם הייתה פיצ'ר באפליקציה אחרת שנכשלה, רובין הוד צמחה דווקא מהמחאה נגד וול סטריט ב-2011, ו-Airbnb נולדה מלילה אחד של פחדים שעבר על אחד המייסדים • כך התחילו המותגים הגדולים
Airbnbאינסטגרם (Instagram)מדד המותגים 2021מוצרי חשמלספריםרובין הודשואב אבק ספרים