חלק מהספקיות קטנות כבר מתחילות לתת היום הצעות בהתאם לרוח הרפורמה • השימועים על התוכנית עדיין נמשכים במשרד התקשורת, ולא בטוח שהם בכיוון הנכון לשוק
שר התקשורת יצא בקמפיין על הרפורמה באמצע שימוע • רוצים לעזור לספקיות הקטנות? תורידו את מחירי הטכנאים ואת מחירי התעבורה ברשתות • זה עדיף מאשר לייצר כאוס צרכני בדמות איסור על הוט ובזק למכור אינטרנט • מישהו חשב מה המשמעות של החלטה כזאת בזמן קורונה?
הוט מדווחת בישראל על גידול ברבעון השלישי של 1% בהכנסות ל-973 מיליון שקל, אך בדיווח בצרפת בסעיף ה-EBITDA ותזרים המזומנים נרשמו ירידות חדות של 12.9% ו-51% (בהתאמה) • בחברה מסבירים כי הסעיפים כוללים פעילויות של אלטיס שאינן קשורות להוט
במסגרת דיוני הוועדה שעוסקת באסדרת שוק השידורים, ביקשו הערוצים להכיר בתוכן שלהם כנכס כלכלי וקניין רוחני • הוט ביקשה לאפשר לפלטפורמות לשדר פרסומות וחדשות
בשבוע הבא צפוי משרד התקשורת לפרסם שימוע להערות הציבור על התנאים לאישור העסקה בין הוט ל-IBC לשותפות במיזם הסיבים האופטיים • הערכה היא שמשרד התקשורת ידרוש זיקה בין חובות הפריסה של המיזם באזורי ביקוש ובפריפריה במקביל
הוט היא החברה היחידה שעד עתה, אף שעברו מספר שבועות, עדיין לא העבירה את הנתונים שמבקש משרד התקשורת • בעקבות זאת הוחלט במשרד שלא להבליג על מה שנדמה כניסיון התחמקות, ונציגיו הגיעו פיזית למשרדי החברה
זאת בשיתוף עם סוכנות התוכן לצעירים Fresh • הספרייה החדשה, שאמורה לעלות לאוויר בדצמבר בעלות של 19.90שקל לחודש, תשמש פלטפורמה ליוצרי תוכן, יוטיוברים וכדומה
אחרי שיקבל את כל העמדות, במשרד החליטו לאפשר פגישות פנים אל פנים מול ספקיות וגורמים נוספים שירצו בכך • עובדי בזק בינלאומי קראו לאפשר את הרפורמה מבלי לתת לבזק ולהוט לספק אינטרנט
מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?
גיאוקרטוגרפיה: גם השבוע הפרסומת של HOT בהשתתפות השחקנית גל גדות כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות • הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק אינטרנט היא האהובה ביותר השבוע • הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
לאחר שנים של קיפאון, נראה שישראל עשויה סוף-סוף להתגבר על הפיגור בתשתיות האינטרנט • השילוב של אישור מתווה הסיבים של בזק עם הכניסה של הוט למיזם IBC עשוי להביא לתחרות בענף, שתוליד איכויות וקצבי גלישה טובים יותר לצרכן ולעסקים
במשרד התקשורת מעוניינים שמיזם הסיבים האופטיים IBC ישלים את הפריסה של בזק כדי ליצור כיסוי מלא של הסיבים גם בפריפריה
הפרסומת של הוט בכיכובה של גל גדות מזנקת לראש טבלת הפרסומות הזכורות כבר בשבוע הראשון לכניסתה למדד • בראש טבלת הפרסומות האהובות, מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט
אישור מתווה הסיבים האופטיים הוליד שיתוף פעולה חדש בין סלקום לבין הוט, שישפיע על השוק כולו • בבזק כבר ממהרים לפעול: "יש לנו ציוד, ואנחנו מצטיידים תוך כדי תנועה. יהיו לקוחות שנחבר די מהר לסיבים"
הכסף שיושקע במיזם נועד להאצת הפריסה שכיום עומדת על כ-400 אלף בתי אב
FREE TVRGEyesהרשות השנייהטל גרנות גולדשטייןטלוויזיהמשרד התקשורתסטרימינגקשת 12תשתית אינטרנט