מדובר בהחרפה משמעותית של הסכסוך בין הצדדים שהחל לפני כחודש על רקע היקף האשראי לרשת מגה ■ הצעד עלול לפגוע במכירותיה של מגה
זאת בעקבות סכסוך מסחרי ■ הבעלים של טרה, קוקה-קולה ישראל, שלא הייתה מעוניינת בהגדלת החשיפה שלה למגה, ביקשה ממגה להקדים תשלומים - ומגה סירבה
הבנק שבשליטת ורטהיים ועופר בדרך להפוך לבנק ללא גרעין שליטה
ורטהיים ביקש להוריש את המניות לילדיו כבר עתה; אמור למכור החזקותיו בבנק או בחברה למשקאות קלים עד 2019 ■ אם לא ישלים זאת בעודו בחיים, יועברו מניותיו בבנק לנאמן
נשיא החברה המרכזית למשקאות קלים: "מדינת ישראל גורמת לכך שלהרוויח נהיה בושה"
כפי שנחשף ב"גלובס", רשות ההגבלים חוקרת חשד כי קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי ■ תמיר הוא הדרג הבכיר ביותר שנחקר בפרשה
מהלך השמות של קוקה-קולה זיכה את החברה ב-3 פרסים, בהם פרס הגראנד אפי ■ yes זכתה בפרס היוקרתי אפי פלטינום המודד הישגים לאורך זמן, בזכות החלטתה לשים דגש על איכות התכנים ולא על מחיר החבילות
ההחלטה באה עקב הורדת המחיר החדה של המוצר ברשתות מתחרות והסירוב של קוקה-קולה לממן את המבצע ברשת רמי לוי ■ מנהלים ברשתות על התחרות בשוק: "הלקוחות השנה מאוד חכמים ומבוקרים. הם לא מתפתים"
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
מדובר בתשדיר בו מכונה אחד הילדים "ילד כאפות המרטיב במיטה" ■ הרשות השנייה טוענת כי הקמפיין ירד משידור בשל התערבותה, אולם בחברה המרכזית למשקאות טוענים כי מסע הפרסום בא לסיומו כבר לפני חודש
גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט
המדינה אחראית לא פחות מקוקה-קולה ליוקר המחיה, אבל לאזרח קשה להעניש את המדינה
תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
זאת אף שמוצרי קוקה-קולה מיוצרים בארץ ■ היקף המכירות השנתי של מותגי קוקה-קולה בלבד ברשתות השיווק עומד על 820 מיליון שקל בשנה, אך הרשתות כמעט ולא נהנות מהרווח ■ קוקה-קולה ישראל: "המחיר בארץ נמוך"
בעוד רשות ההגבלים חוקרת האם קוקה-קולה ישראל ניצלה את כוחה המונופוליסטי, בכירים בענף מאשימים את רשות ההגבלים: "הממונים בעבר טעו כשנתנו לספקיות גדולות לרכוש חברות בתחום פעילותן והפכו אותן לענקיות"
שלטון הפחד: החברה שמספרת את סיפור המונופולים בשוק המזון
העלאת מחיריםטמפוטרהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית