הקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים
רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים
דוגמנית-העל אדריאנה לימה נבחרה להשיק את החזייה, שזכתה לשם "פצצת פנטזיה"
המותג הניו-יורקי ישווק בבלעדיות ע"י חברת Brand Lab שבבעלות עינת רובין, בתו של עו"ד פיני רובין
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
אחרי 13 שנה באוויר ו-400 מיליון מנויים בעולם, FTV יוצא להנפקה ראשונה בבורסת פרנקפורט ■ בראיון ל"גלובס" מדבר המנכ"ל ירון יעקובוביץ' על דפוסי הצפייה בערוץ - ומודה: "60% מהצופים שלנו הם גברים"
חברת לימידט ברנדס רשמה רווח רבעוני של 112.5 מיליון דולר לעומת רווח של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, בין היתר בשל הטבת מס חד-פעמית ■ סיפקה תחזיות רווח שאיכזבו את השוק - המניה נפלה 3% במסחר המאוחר
מנכ"לית החברה, לורי אן גולדמן, מסבירה בראיון בלעדי ל"גלובס" למה אפילו אופרה ווינפרי שמחה לספר לכולם מה היא לובשת מתחת לשמלה
תחליף את לירז דרור, שהובילה את קמפיין GO UNDER ב-3 עונות האחרונות ■ הקמפיין יעלה בהיקף 1.5 מיליון שקל
צעירה נכנסה לתא ההלבשה בקניון באילת כדי למדוד חזיות, ולאחר כחצי שעה התברר לה כי המראה בתא היא זכוכית חד-כיוונית ■ האישה המושפלת תבעה את הנהלת הקניון והחנות - ותפוצה על עוגמת-הנפש
מחברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מס" נמסר כי "בשעות הקרובות יוחלט האם להסיר את השלט לחלוטין - או להחליפו בשלט צנוע יותר" ■ לאחרונה החליפה פוקס את הפוסטר של רפאלי באיילון בלחץ החרדים
המכירות ירדו ב-3% והסתכמו ב-162.5 מיליון דולר ■ הרווח התפעולי לפני הוצאות ארגון מחדש הגיע ל-8.9 מיליון דולר, לעומת איזון תפעולי ברבעון המקביל אשתקד
משה רוזנטל, מבעלי הרשת: "השותפה האנגלית EVEDEN שמה אצבע על השאלטר; היא אחראית במידה רבה ל'ברוך' שהרשת נקלעה אליו" ■ בשנה וחצי האחרונות נסגרו 8 מסניפי רשת women only, והיא סבלה מהפסדים
ברשתות האופנה הישראליות לרוב לא טורחים להציג באינטרנט מחירים, מבצעים מעודכנים או קופונים ■ מיהם האתרים המוצלחים, איזה בלתי אופנתיים, ומי שולח בגדים עד הבית?
א.ו.ש.ה ייבוא ושיווק מתכננת לפתוח בחנויות סניפים של רשת ההלבשה "קסם נשי", שבעבר שיווקה מוצרים לכל סניפי רשת אפרודיטה ■ הזכיין טל ארבל: "לא ניסיתי להשתלט על 'אפרודיטה', הרשת ניסתה להשתלט עליי"
היחסים בין הזכיין בצפון, חברת ארבל, לבין בעלי רשת ההלבשה התחתונה הגיעו לשיא: תלונות במשטרה, בקשות עיקול וחנויות שמרוקנות מהסחורה ■ הזכיין מצידו טוען כי הוא ממזער נזקים מהפסדים שגרמה לו הנהלת הרשת
אופנהאייזיק דבחאפרודיטהדוחות כספייםדיבידנדדלתאמיזוגים ורכישותנשיםענת בוגנררשתות אופנה