המותגים המושקעים

כתבות אחרונות

 
הפקולטה לניהול. תפקיד המותגים בעידן המגדר הפלואידי / צילום: Shutterstock

מה קורה למותג שרוצה לתמוך בקהילת הלהט״ב?

השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' דנית עין-גר 21.07.2022

המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום 07.04.2014

הוט מובייל מעלה ווליום: המפרסמת הבולטת בחודש נובמבר

הקרבות בין חברות הסלולר מביאים להצפה של המסך בפרסום ■ בזק במקום השני בטבלת המותגים המושקעים החודשית עם סדרה של קמפיינים

נתי יעקובי 05.12.2013

התאוששות: עלייה של 8% בהוצאה לפרסום בישראל באוקטובר

הקמפיין של משרד הפנים לעידוד ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות ותערוכת Babyland של סופר-פארם בלטו בטבלת המותגים המושקעים החודשית

נתי יעקובי 04.11.2013

דיסקונט - המותג המושקע ביותר באפריל עם כ-4.8 מיליון שקל

חודש אפריל משקף את האפטר-שוק של פסח עם מחזורי פרסום חלשים יחסית

נתי יעקובי 06.05.2013

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר במארס עם כ-8.2 מיליון שקל

זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה

נתי יעקובי 08.04.2013

המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה בפברואר

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.03.2013

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בדצמבר עם 6.8 מיליון שקל

3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר

נתי יעקובי 06.01.2013

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בנובמבר עם כ-4.6 מיליון שקל

קרבות הסלולר בין סלקום ל-YouPhone מסמלים את המאבק בין הקרייאטיב המיתוגי להצעת מחיר אטרקטיבית

נתי יעקובי 09.12.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר באוקטובר עם כ-7.4 מיליון שקל

מרבית החברות מפרסמות פרסום "הארד סייל" ופחות משקיעות במיתוג ותדמית

נתי יעקובי 05.11.2012

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר החודש עם כ-7.3 מיליון שקל

חודש ספטמבר אופיין בקמפיינים של הארד סייל לחגים, אך גם הבנקים הגדולים וחברות התקשורת גדשו את המסך

נתי יעקובי 09.10.2012

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל

נתי יעקובי 30.07.2012

המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג

המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום 09.07.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל

הקמפיין לאירוע BEAUTY CITY ממשיך להוביל את טבלת המותגים המושקעים

נתי יעקובי 24.06.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל

נתי יעקובי 18.06.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה

נתי יעקובי 11.06.2012

   12345678910   

   נמצאו 155 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10