נקווה שבין מאבקו בועד הרכבת והבעיות בכלל ביטוח, יימצא הסולם שיורידו מהעץ
הטייקון כותש את הציבור מלמעלה, והחברות הממשלתיות לוחצות מלמטה
ממשלת יוון ערכה היום מסיבת עיתונאים בתל-אביב והציעה את נכסיה למשקיעים מישראל ■ "מכירת החיסול" נערכה במסגרת תוכניות הצנע שאליהם התחייבה הממשלה
(עדכון) - העובדים התחייבו לשקט תעשייתי של 3.5 שנים; יקבלו תוספת שכר של 25% ומענקים ■ העלות למשלם המסים: מעל 100 מיליון שקל בשנה
בוועד העובדים מחריפים את המאבק שלהם בנוגע להפרטת מערך התחזוקה של הרכבת ■ מוקדם יותר השבוע קיימו מספר עובדים ברכבת הפגנה מול משרדי הממשלה ■ במטה המאבק בהפרטת הרכבת מתכוונים לנצל את המהלך
מכונת ההפרטה המשומנת שולחת זרועות לזיכרון הלאומי. פטנט ישראלי מוזר
העותרים, בהם דפני ליף ופרופ' יוסי יונה, טענו כי ההסכם בין הרכבת לבומברדייה "אינו אלא דרך להביא להפרטת הרכבת הכבדה" ■ עובדי הרכבת הקימו אוהלי מחאה
בעד הפרטת הרכבת? חישבו מה הקשר של זה לרכבת לאילת ולהפרטת הנמל
בין היתר נטען בעתירה כי מהלך ההפרטה שמובילה הרכבת דומה לניסיון המדינה להפעיל בישראל בית כלא פרטי - מהלך שבג"ץ קבע כי אינו חוקתי
ליף ומובילי המחאה החברתית עתרו לבג"ץ בבקשה לבטל את ההסכם שחתמה הנהלת הרכבת עם חברת בומברדייה להפרטת תחזוקת הקרונות החדשים
גורמים ביטחוניים: לא פחות מ-10 חברות ביטחוניות בארץ יגלו עניין ברכישת תעש ■ המכרז יהיה סגור לחברות ממשלתיות ■ חובות המדינה יימחקו, כמעט 1,000 עובדים יפוטרו
העובדים הביעו לראשונה הסכמה לדון על הסכם רפורמה שיכלול הסכם שכר חדש, הסכם על אחזקת הרכבות, הסכם לשינוי מבני בחברה והקמת חברות-בת.
פרופ' דני גוטווין: ועדת הריכוזיות היא תרגיל של השלטון כדי להמשיך את משטר ההפרטה; במקרה הטוב, במקום כמה עשרות אנשים ייהנו מההון בישראל כמה מאות
דוגמאות קטנות שימחישו כיצד ייראה השירות לאזרח אם יושגו המטרות של עופר עיני
עובדי רכבת ישראל מתנגדים, שר התחבורה ישראל כץ מעדיף להשקיף מהצד והחברה הקנדית שאמורה לתחזק את הרכבות בישראל מתחילה לאבד את הסבלנות
כץ הסביר את המהלך המפתיע בכך שהשתכנע כי נמלי הים של ישראל יתנוונו אם לא יעברו שינוי מבני עמוק הכולל הפרטה
גאוטם אדאנידואר ישראלדוד אמסלםמיכל רוזנבויםמישאל וקניןמכרזנמל חיפהקבוצת אדאנירשות החברות הממשלתיותשלמה קרעי