Twisted Fly: הדיון סביב שידור הפרסומת במהלך "כוכב נולד" וההחלטה להוריד אותה משידור תפס 71% מהדיון על הפרסומת בכלל
Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת בשבוע החולף ■ בפרסומת משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו - למעט החלוקה על המילקי
Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט
הפרסומת של סלקום אחראית השבוע לכ-87% מכלל השיחה על פרסומות ברשת - מספר שיא מאז עלה מדור הפרסומות המדוברות לאוויר ■ כ-60% מהתגובות על הקמפיין היו שליליות, ורק כ-25% מהן היו חיוביות
Twisted Fly: הדעות לגבי הפרסומת היו חלוקות, וחלק מהגולשים אף ניהל שיחה לגבי סוגיית הניתוק ממכשירים רפואיים ■ הקמפיין החדש של סלקום יצר באזז בטוויטר
Twisted Fly: הקמפיין אחראי ל-20% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות ■ 76% הביעו סנטימנט חיובי לקמפיין
Twisted Fly: הפרסומת עוררה דיונים לגבי הקשר בין השחיתות השלטונית לסוגיית העלמת המס
Twisted Fly: למרות שמדובר בקמפיין חוצות שעלה רק בניו-יורק, הפרסומת של CK חוללה בישראל 56% מהיקף השיחה על פרסום ברשת
Twisted Fly: עיקר השיחה ברשת לגבי הפרסומת נסבה סביב דעות שונות שהציגו הגולשים על השימוש בתינוקות בסיטואציות מחיי המבוגרים
הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית
Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית
Twisted Fly: מחולל השיחה הראשי היה פוסט בו נטען כי בהרצה לאחור של הפרסומת ניתן לשמוע מסר סמוי
Twisted Fly: בדיון על הפרסומת עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת, הקריאייטיב של הקמפיין והדיון על פלאפון כחברה
Twisted Fly: הפרסומת קיבלה גם את מספר הפוסטים הגבוה ביותר - וחוללה מעל 90% מהיקף השיחה ברשת
Twisted Fly: הפרסומת "חייבים להציל את הכנרת" חוללה 47% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת בניגוד לעבר, הדיון לגבי הפרסומת התמקד בשאלה "מה עושים" - ולא בשאלה "מי אשם" במשבר המים
Twisted Fly: הדיון על הפרסומת של "סלקום משפחה" התפרס על זירות רבות ברשת ונגע בנושאים של הורות, סלולר, שירים - וגם בסוגיה של יוצאים בשאלה
yesבזקפרזנטורפרסומותקריאייטיברולדיןרותם סלערשת ויקטורישופרסלשטראוס