וולנט נותנת לאנשי מכירות את הכוח לבנות בעצמם גרסת הדגמה של התוכנה שהם משווקים, ללא צורך בידע בתכנות • המטרה: למנוע קריסות בלתי צפויות ברגע האמת מול הלקוח הפוטנציאלי ולהקטין את המתח בין מחלקת המכירות לפיתוח • הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס ל-2022
הסטארט-אפ דמוסטאק, שמפתח תוכנה המאפשרת לאנשי מכירות בעולם התוכנה ליצור בעצמם הדגמה של המוצר, הודיע על גיוס של 34 מיליון דולר • הגיוס מגיע חודשים ספורים לאחר שסטארט-אפ ישראלי אחר בתחום, וולנט, גייס 35 מיליון דולר לשם אותה המטרה
ב-2010 הובך ג'ובס על הבמה כשהאייפון החדש לא הצליח להתחבר לרשת האלחוטית • הסטארט-אפ וולנט מאפשר לאנשי מכירה לבנות הדגמה מותאמת אישית ללקוחות, כזו שלא תקרוס ברגע האמת
WIZאורקה סקיוריטיאנשי מכירותגיוס הוןהסטארט-אפים המבטיחים 2022חברות הייטקטייגר גלובל סטארט-אפיםעמית בן דבקרן בסמר