שטיח שמוקרן אל הרצפה, יצירות אמנות שמתחלפות על הקירות, אספנים שמצטיידים, ואמנים חדשניים שכבר מגלגלים אלפי דולרים
לאחר האכזבה ממיזם Kibo, חברת אפליי חתמה על הסכם עקרונות עם יזם חיצוני לפיתוח פעילות הפצת תוכן וידאו בפלטפורמות מסחריות, טכנולוגיות ודיגיטליות
הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם
מו"לית המגזינים מנסה להיכנס לתחום הצומח של פרסום בווידאו ■ השירות יציע שידורים חיים 24 שעות ביממה ו-5 שעות שבועיות של תוכניות מקוריות ותוכניות מאתרי אינטרנט ומארכיוני טיים
MV פעילה בתחום המדיה והפרסום הדיגיטלי, והאלגוריתמים של החברה מבצעים אופטימיזציה של מחיר שטחי המדיה הדיגיטלית
מפיצת תוכני ה-VOD, שקיוותה להפוך להנפקה הראשונית הראשונה של 2016 בתל אביב, מכוונת כעת להנפקה לפי שווי של 120 מיליון ש' "לפני הכסף"
סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"
האפליקציה של החברה מאפשרת למשתמשים ליצור ולהשתתף בשרשורים של סרטוני וידיאו משותפים עם חברים ומשתמשים נוספים
אמנות המבוססת על משחקי וידאו ואינטרנט; אנציקלופדיה בוטנית של צמחים דמיוניים; התבוננות בחיי היומיום; ומבט מחאתי על השוליים החברתיים ■ אחרי שהעידן הדיגיטלי איים לחסל אותו, הציור הישראלי ממציא את עצמו מחדש ■ ניתוח G
בעזרת תוכנה חדשה ואמצעים פשוטים יחסית, ניתן היום לשנות את הבעות הפנים ותנועות השפתיים של כל דמות מצולמת ואף להכניס לה מילים לפה ■ כך נראית טכנולוגיית "הוצא מהקשרו" - גרסת הטלוויזיה
אהוד ברק מציג את חברת סטארט-אפ הישראלית שבה השקיע כמיליון דולר ■ החברה פועלת בתחום ביטחון המולדת ומציעה מוצר וטכנולוגיה חדשנית לפיקוד ושליטה על אירועים ביטחוניים גדולים
השלוחה הישראלית של ענקית פתרונות התקשורת ממוקמת ברמת-החי"ל בת"א ועוסקת בפיתוח פתרונות וידאו ■ אריס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 4.5 מיליארד דולר
הכירו סטארט-אפ ישראלי חדש ומבטיח בשם קליקוויק, שהשיק לאחרונה פלטפורמה ייחודית המשנה לחלוטין את האופן שבו תיחשפו לפרסום במהלך צפייה בסרטוני וידאו ■ כך זה עובד
שיתוף-פעולה בין חברת התעופה אמירייטס ליצרנית המטוסים האמריקאית בואינג הוליד את אחד מהפרויקטים השאפתניים ביותר בתחום התיירות ■ צפו בתיעוד המרהיב של כמה מהמקומות היפים בעולם
צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה
המדד השנתי של סיסקו הצופה מגמות עולמיות בתחום האינטרנט: 70% מאוכלוסיית העולם תחזיק מכשיר סלולרי - 5.4 מיליארד משתמשים ■ היקף תעבורת האינטרנט העולמית בסלולר יגדל פי 120
אמנותהנפקה ראשונית לציבורחברות הייטקחגית פלג רותם סטארט-אפיםיוטיוב (YouTube)ישראליות בוול סטריטסרטוני וידאופיטוריםתערוכה