זאת אם לא יעמדו במכסות הפרסום ■ העמלות הן חלק מההסכמים השנתיים בין חברות המדיה לגופי השידור ■ היקפי הפרסום בשוק ירדו בחצי השנה האחרונה
בענף המדיה טוענים כי העברת זכויות השיווק של זמן האוויר במשחקי היורו מערוץ 10 לצ'רלטון היא בעייתית ■ מלבד יוניברסל, שאר חברות המדיה מפרסמות כרגיל
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט
זניט מדיה בתגובה: "במסגרת מאמצינו לחלץ חובות אבודים בהיקף של מיליוני שקלים שנוצרו לנו כתוצאה מקריסת רשת ACE, ביצענו עסקת בארטר עם 'מעריב'"
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
מותו של יולי עופר ז"ל חשף את תעשיית רכש המדיה בתחום מודעות האבל בעיתונות
ערוץ 9 הגיש תביעה בסך של כ-3 מיליון שקל נגד חברת המדיה יוניברסל בגין אי-תשלום חובות
חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים
תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל
המשלחת היא ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ"ת בניו-יורק ובשיתוף מכון היצוא
בחודש האחרון הקטינה חברת המדיה יוניון את הנתח המסחרי לפרסום שהיא מקצה בערוץ 10, בעקבות סכסוך מסחרי ■ ביוניון טוענים כעת כי ערוץ 10 ביטל את "הדרישות המקוממות"
יוניון: "הערוץ הפך לסמן הימני בהובלת הקו המיליטנטי מול הלקוחות בייקור עלות המדיה במנותק מהתוצאות; ניתן למצוא חלופות מצוינות בערוץ 2" ■ ערוץ 10: "הנתונים שגויים ומגמתיים"
סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
איציק וייץגיא שמחוןזניט מדיהמדיה קוםפרטיות באינטרנטפרסום בטלוויזיהפררוקבוצת קרסושפ"אתקציב מדיה