חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

דרמה בענף הפרסום: תקציב המדיה הענק של שטראוס נשאר ביוניון

תקציב שטראוס עומד על כ-100 מיליון שקל • הדיגיטל ינוהל מתוך שטראוס על ידי אנשי יוניון • לתוצאות מכרז בהיקף כזה יש השלכות דרמטיות על יחסי הגומלין בין כל קבוצות הפרסום ולכן עורר בחודשים האחרונים עניין רב

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2019
FLY CARD / צילום: פליי קארד

בגלל מקס סקיי: תקציב המדיה של קמפיין פליי קארד הועבר מיוניברסל מקאן לזניט

הסיבה למעבר: העובדה שקבוצת מקאן מטפלת במספר מותגי אשראי, ובהם כרטיס התעופה מקס סקיי

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2019
בלעדי

הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה: הרשות השנייה טרם הכריעה

הרשות השנייה סיימה את השימוע שערכה בנוגע להגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים • ל"גלובס" נודע כי בהודעה לביהמ"ש דיווחה הרשות כי לאחר שקיימה שימוע ציבורי, מועצת הרשות צפויה להתכנס לישיבה נוספת שבה צפויות להתקבל החלטות

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
בלעדי

סטמבלר מאשים את האוצר: סימנתם מטרה סביב לוגו לפ"מ

כפי שנחשף ב"גלובס", נציגי אגף התקציבים באוצר שוקלים להעביר חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים פרטיים • בעקבות הפרסום, מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר דורש להפסיק את "המהלך המסוכן", שלדבריו עלול להביא לכך שמיליוני שקלים של המדינה ינוהלו משיקולים לא ענייניים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ ידיעות אחרונות
בלעדי

לקראת מהפכה בענף רכש המדיה: באוצר בוחנים את גורלה של לפ"מ

בפגישות שקיימו נציגי אגף התקציבים עם גורמים בשוק, הם דנו בין היתר באפשרות להוציא חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים מקצועיים פרטיים • אחת הסוגיות המרכזיות: ניהול רכש המדיה • האוצר: "לאחרונה הגיעו פניות מידי גורמים פנים וחוץ-ממשלתיים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
זניט מדיה | בלעדי

שטראוס מטלטלת שוב את השוק: מוציאה את תקציב המדיה למכרז

חודשים ספורים לאחר שזעזעה את ענף הפרסום, יוצרת שטראוס - המפרסמת הגדולה בישראל עם תקציב של 100 מיליון שקל - דרמה חדשה • מכרז המדיה יתנהל בין שתי חברות בלבד - יוניון מדיה שמנהלת את התקציב למעלה מעשור; וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2019
עדי כהן, מנכ"ל זניט / צילום: איל יצהר

עדי כהן, מנכ"ל פובליסיס מדיה בישראל, פורש מתפקידו

כהן, שהחזיק בתפקיד כמעט 5 שנים, יפרוש מהחברה לאחר שיימצא לו מחליף • בתקופת כהונתו גדלה קבוצת פובליסיס והצליחה לצמצם את הפער מול חברות המדיה האחרות

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2019
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט מדיה | בלעדי

זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים

במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2019
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי

הממונה על התחרות תומכת בביטול ההגבלה על נתח השוק של חברות המדיה

חוות-דעת של הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, ממליצה להסיר את המגבלה שמונעת מחברות המדיה למכור יותר מ-25% מדקות הפרסום בערוצים המסחריים • מי שתקבל את ההחלטה הסופית היא מועצת הרשות השנייה

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
TMF | בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2019
ארנון מילצ'ן / צילום: רויטרס

מילצ'ן ביקש, נתניהו הבטיח, אבל עמלות היתר עדיין כאן

ערוץ עשר, שהיה בזמנו במלחמת הישרדות, הוביל מלחמת חורמה נגד עמלות היתר שמשלמים גופי התקשורת לחברות רכש המדיה, ובין היתר ניסה להביא לחקיקה שתאסור או תגביל אותן • אולם המודל הישן ממשיך לפעול

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2019
בלעדי

יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב

בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2019
הרשות השנייה לוגו

נערכת לבג"ץ: הרשות השנייה תקיים שימוע על הגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים

ל"גלובס" נודע כי הרשות השנייה מתעתדת לקיים כבר השבוע שימוע בנושא הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה המסחרית ולאפשר לגורמים המעוניינים בכך להציג את עמדתם - זאת לקראת דיון הצפוי להתנהל בבג"ץ באמצע פברואר

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2019
בלעדי

לאחר רכישת חברת החדשות: קשת תעלה את מחירי הפרסום החל מחודש ינואר

חברות המדיה התבשרו על ייקור זמן הפרסום בחדשות וצמצום משמעותי בבונוסים • ל"גלובס" נודע כי ההתייקרות תגיע לכ-15% - תלוי בתמהיל המדיה של המפרסם

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

שוק רכש המדיה בישראל: הפספוס הגדול של רשות ההגבלים

שוק רכש המדיה מתאפיין בריכוזיות ובתחרות מוגבלת • 4 חברות רכש מדיה - זניט, מדיה קום, TMF ויוניון - טענו בפני רשות ההגבלים כי היקף הרכישות המרוכז בידי יוניברסל מקאן מאפשר לה להשיג תנאים מסחריים משופרים במו"מ מול ערוצי הברודקאסט • למרות שגם בדיקת הרשות העלתה זאת, היא סירבה לאשר שיתופי-פעולה או מיזוגים בין חברות רכש המדיה - ובכך חיזקה את כשל השוק • מגזין פירמה משרדי פרסום

אלי ציפורי 08.12.2018

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 13