חגיגת הטיסות של הטוטו: לפלנד, ברזיל, לאס וגאס, סינגפור
מצד אחד הטוטו מקזז את הסכמי השיווק שלו לגופי ספורט; מצד שני מנהל מערך תמריצים של נסיעות מפנקות ויקרות מכספי השיווק, לבעלי התחנות "המצטיינים" ■ ב-2015 הוציא הטוטו 351 בעלי תחנות, בעלות כוללת של כ-2.3 מיליון שקל, לנסיעות לחו"ל ■ בעלי התחנות הגדולות זוכים לצ'ופר הגדול ביותר: נסיעה טראנס-אטלנטית לשישה לילות בשווי 3,000 דולר לאדם ■ תגובת הטוטו: "ההשקעה בשיווק מוכיחה את עצמה"