טמפו

כתבות אחרונות

 

טמפו חותמת את 2009 עם גידול מזערי במכירות ושחיקה ברווחיות

רשמה שחיקה ברווח הגולמי וברווח התפעולי ■ מנסה להחזיר עטרה ליושנה: תשקיע 6 מיליון שקל במותג שנדי

אילנית חיות 12.04.2010

טמפו אוספת מהמדפים בקבוקי מיץ מנגו-פסיפלורה ותות-בננה

זאת עקב חשש לתסיסה ■ מדובר בבקבוקי מיץ 1.5 ליטר של המותג ג'אמפ

אילנית חיות 18.03.2010

גם טמפו מנצלת את הגיאות בבורסה: גייסה 120 מיליון שקל

הנפיקה אג"ח בריבית נתית של 5.5% לעומת ריבית מקסימלית בתקשיף של 5.6% ■ המכרז זכה לביקושי יתר של כ-160 מיליון שקל ■ החברה מתכוונת להקים מרכז לוגיסטי ולהתרחב בתחום המשקאות האלכוהוליים

יעל גרונטמן 10.03.2010

תוסס בחברת טמפו: מקימה מרכז לוגיסטי בנתניה בכ-70 מיליון שקל

בנוסף מימשה אופציה לרכישת מניות יקבי ברקן בכ-30 מיליון שקל ■ החברה-הבת טמפו משקאות הגישה טיוטת תשקיף לרשות ני"ע לקראת הנפקת אג"ח

אביב לוי 13.01.2010

חודש למשבר קוקה-קולה: הירידה במכירות התמתנה ל-8%

בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי

אילנית חיות 27.12.2009

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2009

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

פייסבוק מציג: מועדוני לקוחות - OUT, מועדוני מעריצים - IN

מה משותף לאגאדיר, בירה מכבי, סיגל דקל ואתר זאפ? כולם מציעים הטבות למי שיצטרף למועדון האוהדים שלהם בפייסבוק ■ "גלובס" בודק מה יקבל מי שיאפשר לחברות המסחריות להציץ בפרטיו האישיים ברשת החברתית

מיכל רז-חיימוביץ' 16.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

הדור הבא של המשקאות: בירה ללא אלכוהול וקולה מרכיבים טבעיים

תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף

גיל סמסונוב ויובל גרופי 30.09.2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20.08.2009

פשרה בייצוגית: טמפו ומבשלות בירה ישראל יסמנו על בקבוקי הבירה את סכום הפיקדון

בבקשה לתביעה הייצוגית נטען כי הנתבעות מטעות את צרכניהם באשר לסכום הפיקדון המגיע להם עם החזרת בקבוקי בירה של חצי ליטר

יצחק דנון 18.02.2009

סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%

נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009

אילנית חיות 03.02.2009

טמפו יוצאת שוב מקטגוריית המים בטעמים - חצי שנה אחרי שנכנסה אליה בשנית

במחצית השנייה של 2008 תפס המותג אקווה נובה בטעמים של טמפו נתח כספי של 2.4% בלבד מהקטגוריה

‎‎אילנית חיות ‏ 26.01.2009

עוברים למי ברז? מכירות המים בבקבוקים צנחו ב-16% בנובמבר

הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית ; המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% ; הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי

אילנית חיות 21.12.2008

טמפו משיקה מיתוג מחדש למשקה 7UP בהשקעה של 500 אלף שקל

זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו ; המהלך כולל אריזות חדשות במראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה

שירות גלובס 03.11.2008

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6