רשמה שחיקה ברווח הגולמי וברווח התפעולי ■ מנסה להחזיר עטרה ליושנה: תשקיע 6 מיליון שקל במותג שנדי
זאת עקב חשש לתסיסה ■ מדובר בבקבוקי מיץ 1.5 ליטר של המותג ג'אמפ
הנפיקה אג"ח בריבית נתית של 5.5% לעומת ריבית מקסימלית בתקשיף של 5.6% ■ המכרז זכה לביקושי יתר של כ-160 מיליון שקל ■ החברה מתכוונת להקים מרכז לוגיסטי ולהתרחב בתחום המשקאות האלכוהוליים
בנוסף מימשה אופציה לרכישת מניות יקבי ברקן בכ-30 מיליון שקל ■ החברה-הבת טמפו משקאות הגישה טיוטת תשקיף לרשות ני"ע לקראת הנפקת אג"ח
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר
מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון
מה משותף לאגאדיר, בירה מכבי, סיגל דקל ואתר זאפ? כולם מציעים הטבות למי שיצטרף למועדון האוהדים שלהם בפייסבוק ■ "גלובס" בודק מה יקבל מי שיאפשר לחברות המסחריות להציץ בפרטיו האישיים ברשת החברתית
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
בבקשה לתביעה הייצוגית נטען כי הנתבעות מטעות את צרכניהם באשר לסכום הפיקדון המגיע להם עם החזרת בקבוקי בירה של חצי ליטר
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
במחצית השנייה של 2008 תפס המותג אקווה נובה בטעמים של טמפו נתח כספי של 2.4% בלבד מהקטגוריה
הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי
זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו המהלך כולל אריזות חדשות במראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה
דוחות כספייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםהרשות להגנת הצרכןיוקר המחיהיפאורה תבורימחירי המזוןמשקאות קליםקוקה קולהשטראוס