יאיר עשהאל

עורך דין

כתבות אחרונות

 
אלדד קובלנץ, מנכ''ל תאגיד השידור ''כאן'' / צילום: איל יצהר

אלדד קובלנץ הגיש קובלנה נגד הייעוץ המשפטי של תאגיד השידור

מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ הגיש תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עוה"ד נגד עו"ד יאיר עשהאל, שמעניק לתאגיד שירותי ליווי משפטי • עפ"י הקובלנה, עשהאל נמצא בניגוד עניינים משום שהוא עוסק גם בייצוג של מועצת התאגיד

אבישי גרינצייג 13.03.2022
ליאור שמואלי ואפי שטנצלר / צילום: אביב חופי

מי הגיעו לפנטהאוז במגדל שלום ותרמו לעמותת גדולים מהחיים?

וגם: איזו חברה זכתה בפרס היצואן המצטיין של מנהל סחר חוץ?

שירי דובר 25.12.2017

ניצן לביא מונה למשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם

לביא, המשמש כסמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש ברשת, יחליף בתפקיד את יאיר עשהאל

אילנית חיות 05.01.2010

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, פורש מתפקידו

על-פי הערכות, עשהאל החליט לפרוש לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת אינו עומד להתפנות בקרוב ■ הוא יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית, וככל הנראה לא ימונה לו מחליף

אילנית חיות 02.08.2009

שחקן חדש בשוק החוץ-בנקאי: כרטיס האשראי לייף סטייל

זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הכרטיס החדש, שייקרא "לייף סטייל פלוס", יכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל ■ מקורות המימון של האשראי יתחלקו בין סופר-פארם לישראכרט

אילנית חיות 28.07.2009

סופר-פארם תשיק את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון" ב-3.5 מיליון שקל

רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, שפותח במיוחד עבור "לייף" ע"י "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם

שירות גלובס 17.02.2009

בסופר-פארם עסקים כרגיל: תפתח 18 סניפים חדשים ב-2009

למרות המשבר, סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות ; המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל: "אם המצב ב-2009 יחייב מבצעים אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי - נהיה שם"

‎‎יעל גרוס-אנגלנדר‏ 26.11.2008

סופר-פארם מפסיקה לשווק את פרטנר ותחל לשווק את פלאפון במקומה

מדובר בהסכם אסטרטגי וחשוב מאד לפלאפון, שכן החברה תצטרך להקדיש מאמצים רבים להעברת לקוחות מהרשת הישנה לרשת החדשה שתקום בתחילת 2009, והכוח השיווקי של סופר-פארם יכול לתרום רבות למהלך

גד פרץ 22.09.2008