ארגוני מחאת הצרכנים במכתב לפאול פאולמן: "למשוך את איום העלאת המחירים מעל ראשו של הצרכן הישראלי. איננו מסוגלים לספוג את עליית המחירים הזו" ■ דוחים את הקשר בין עליית מחירי הסחורות לעליית מחירי המזון
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
לאחר שהצהירה כי תייקר מחירי מוצרים אחרי החגים, פוסט שפורסם על יוניליוור בפייסבוק גורר תגובות נזעמות ■ יוניליוור בתגובה: "אנו קשובים לציבור הצרכנים"
יוניליוור הזדרזה להכריז שלשום על העלאת מחירי מוצרים של עד 6% בטענה כי מחירי הסחורות עלו, אך כשמחירי הסחורות ירדו - היא לא הורידה מחירים ■ וגם: בישראל משלמים 33%-283% יותר על מוצרי יוניליוור מאשר באנגליה
עליית המחירים תחול אחרי חגי תשרי ■ "ישראל יקרה לנו": "חברה שתעלה מחירים – לא נקנה ממוצריה" ■ רמי לוי: "יתר הספקיות ילכו בעקבות יוניליוור"
אחרי הקוטג' והפסק-זמן, בימים האחרונים עולה מחאה צרכנית נוספת שמעוררת סערה ברשת - והפעם מדובר בגלידת Cornetto של שטראוס ויוניליוור
ג'רי גרינפילד מסביר בראיון ל"גלובס" מדוע הוא ושותפו בן כהן הכניסו את היד עמוק לכיס והוציאו ממנו 700 אלף דולר כדי לתרום למאבק של המוחים בוול סטריט
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
שנה אחרי שנחשפה שערוריית עליות המחירים והתמחור הלא ריאלי של מוצרי המזון בארץ, רשם הצרכן לא מעט הישגים ■ עם זאת, בשורה התחתונה מחאת הקוטג' לא יצרה כאן מהפכה של ממש ■ האם יש סיכוי להתקדמות נוספת בקיץ?
החברה משיקה בישראל קטגוריה חדשה של משקה קפוא בשם CAFE ZERO
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
במרכז ההשקעות מקווים שחלק מהמפוטרים ממפעל פרי הגליל ייקלטו במפעל המלוחים החדש ■ מגעים לפתיחת מפעל מזון נוסף בעידוד המדינה בחצור הגלילית
ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר
לרשות השנייה הגיעו עשרות פניות של משפחות מאמצות נגד הפרסומת ■ לבקשת הרשות השנייה קיצרה תלמה את הפרסומת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ
במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים על מניית יוניליוור ב"קנייה", אך מורידים את מחיר היעד למנייתה ל-29.9 מ-31.8 אירו, ומנמיכים את תחזית הרווח הנקי למניה ב-5% לרמה של 1.75 אירו ב-2012
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס