קנייה בסופר היא הוצאה קבועה ויקרה, אך יש דרכים להוזיל אותה במאות שקלים בחודש: מקנייה במוצ"ש, דרך פיצול קנייה לפי מבצעים ועד הנחות בכרטיסי אשראי
זאת בין היתר כמענה לרשת רמי לוי ■ אחרי הצניחה ברווחים, בשופרסל מבקשים לחזור למתכונת של מחיר נמוך כל השנה ב"שופרסל דיל"
תפחית חובות לחייבים בשיעורים של 40%-60% במבצע שהיקפו 300 מיליון שקל
לא פעם הדיל באתר הקופונים מוצע במחיר אטרקטיבי לא פחות גם במקומות אחרים
בזה אחר זה מציעים יבואני הרכב מבצעים וימי מכירות "מיוחדים", שהופכים את המחירון ללא רלבנטי עם הנחות של 5%-10% ■ מאחורי הקלעים של מבצעי הרכב
אנו מצפים למצוא בסניפי סופר-פארם מחירים אחידים, אך בדיקת "גלובס" מגלה פערי מחיר של כ-30% במוצרים זהים ■ סופר-פארם: "זה בגלל שיטת הזכיינות"
רשתות החשמל והאלקטרוניקה יוצאות במבצעים והנחות מהיום ועד יום שלישי הבא
בקרוב נקבל בחשבונות הטלפון תזכורת בפונט גדול לכך שתוקף מבצע עומד להסתיים
בין המוצרים שהורדו: ביסלי, דגני בוקר נסטלה, טבעול, סלטי צבר ועוד ■ הסכסוך המסחרי נסוב על תשלומים שחצי חינם דורשת מאסם בגין מבצעי מכירות וכן עבור הסניף שפתחה בפ"ת
רבים נופלים במלכודת הפרסומות המפתות, שתנאיהן האמיתיים טמונים באותיות זעירות בקצה המודעה ■ אך לא עוד: בינואר ייכנסו לתוקף תקנות שמחייבות גודל מינימלי גם לאותיות הקטנות
בדיקת "גלובס": אסם הקפיצה את מחירי המטרנה ■ אסם שוקלת לפנות לממונה על ההגבלים ליצירת מהלך כולל של הוזלות במשק, שיהיה חוצה יצרנים וחוצה קטגוריות של מוצרים
המבצע כבר אושר בעבר וכולל 500 דקות ליעדים נייחים ל-3 חודשים תמורת 29.90 שקל ■ משרד התקשורת: "המבצע לא עומד בכללים" ■ בזק: "המהלך תמוה, פעלנו על-פי כל דין"
אתמול נחשפה באתר "גלובס" יוזמה להחרים את שטראוס, אסם ויוניליוור - אם לא יוזילו מוצרים ב-30% ■ שטראוס הייתה הראשונה להגיב: מאריכה את מבצעי החגים ושוקלת הוזלות קבועות
אחרי הכרזת תנובה ושטראוס על הורדת המחיר של מוצרי החלב, טרה מפרסמת מחירון מוצרים חדש ■ לאחר ההוזלות צפויים להימשך מבצעי ההגדלות לפחות לעוד חודשיים
מבדיקת "גלובס" לקראת ראש השנה עולה כי התחרות בין הרשתות והמחאה נגד יוקר המחיה דרסו את המחיר הכולל של הסלים וטשטשו את ההבדלים ■ מגה בול הכי הזולה לפי הבדיקה האחרונה
ממכתב ששלחה להוצאות הספרים עולה כי הרשת הקטינה משמעותית את מספר העותקים שיימכרו במבצע בחודש ספטמבר ■ בעלי צומת ספרים, אבי שומר: "הלקוח כמעט לא נפגע"
הנחותבלאק פריידיימסחר מקוון נדל"ן למגוריםסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור