טל חמו, מנכ"ל מגזין הרכב "אוטו", מחזיק ב-20% ממניות מהמגזין שבשליטת מימון ישיר • עפ"י תנאי העסקתו הוא זכאי, בין היתר, למענק חתימה של מיליון שקל ולמענק התמדה בסכום כפול • המגזין הרוויח אשתקד 2.4 מיליון שקל
דני פרומצ'נקו, הנכד של מייסד עלית, הקים לפני 30 שנה מגזין רכב, רק בגלל שיגעון אישי למכוניות: "זה היה עיתון לגברים משוגעים. לא התייחסתי לזה כביזנס" • עכשיו הוא מוכר אותו ב-20 מיליון שקל לחברת מימון ישיר - ועונה למבקרים: "זה מחיר לא מספיק גבוה"
בשנות ה-70 וה-80 פלינט היה מעורב במספר משפטים שנגעו לחופש הביטוי ופורנוגרפיה • כתוצאה מניסיון התנקשות בשנת 1978, נותר פלינט משותק בפלג גופו התחתון
זאת אחרי קרוב ל-70 שנה בדוכני העיתונים • המגזין - שנאבק על רווחיות זה שנים וצמצם בהתמדה את תפוצתו ותדירות הופעתו מאז מותו של המייסד יו הפנר ב־2017 - נפל גם הוא קורבן לנגיף הקורונה העולמי
המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
קונגלומרט התקשורת מרדית' קורפ ימשיך להוציא לאור את מגזין הספורט הפופולרי, בעוד אות'נטיק ברנדס תשלב את השם "ספורטס אילוסטרייטד" באימפריית מכירת הרישיונות שלה
בני הזוג רוכשים את המגזין באופן אישי, ללא קשר לחברת סיילספורס שייסד בניוף ושבראשה הוא עומד • הניהול היומיומי וההחלטות העיתונאית יישארו בידי ההנהלה הנוכחית של "טיים"
מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל
העורך הראשי של "ניוזוויק", ראש מערכת החדשות וכתבת בעיתון פוטרו לאחר שפרסמו כתבות על מצבה הפיננסי של החברה-האם והתייחסו לחקירות המתנהלות נגדה
קבוצת המדיה מרדית' תרכוש את המגזינים של "טיים" בעסקת מזומן ■ העסקה תכלול את המגזינים המובלים "ספורטס אילוסטרייטד", "פיפל" ו"פורצ'ן"
המגזין הניו-יורקי, שהופץ בחינם ושזכה ב-3 פרסי פוליצר על עיסוק בשחיתות בניו-יורק, ימשיך לפרסם מהדורה באינטרנט מדי יום ולהפיק אירועים
בנדלב טכנולוג'יז רכשה 49% ממותג המוזיקה, כולל את המגזין ואת נכסי הדיגיטל שלו ■ תנאי העסקה לא פורסמו
אימפריית המגזינים תשיק בסוף השבוע פלטפורמה שתציע למאות מיליוני הגולשים באתרי המגזינים שלה לקנות פריטי אופנה של מותגים מוכרים, חלקם בבלעדיות ■ בביצוע ההזמנות ובמלאי יטפלו המותגים עצמם, וקונדה נסט תקבל אחוז מסוים מסך כל מכירה, ותהיה אחראית גם לתוכן מסביב
אחוזת פלייבוי הוצעה למכירה ב-200 מיליון דולר, ומסתבר שישנם גופים המעוניינים לקנות את החברה כולה
עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?
קורבן נוסף של האינטרנט: כיום, כשכל אתר פורנוגרפי נמצא במרחק של לחיצת מקש, העירום המרוסן יחסית של "פלייבוי" כבר לא רלוונטי
הבושם "קוסמופוליטן" יעלה בקרוב על המדפים בבריטניה
גלי המחאה החברתית במערב לא מפריעים לאנשים להתעניין בחיי העשירים והמפורסמים ■ רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין העסקים האמריקאי "פורבס", מגלה את סודות ההצלחה של המגזין גם בעידן האינטרנט והמובייל
החברה: "פירסון מאשרת כי היא במגעים למכירת 50% מקבוצת האקונומיסט. אין ודאות כי המהלך יושלם"
איתן זינגר, גל קריינר ואורן ציבלין רוכשים מידי תכלת תקשורת 50% מהמגזינים "הורים וילדים" ו"דרך האוכל" בכ-2 מיליון שקל ■ במסגרת זו יהפכו הצדדים לשותפים בחברה חדשה בשם "דרך התוכן"