האתר הסיני Temu מתחזק בפברואר; זארה רושם את הירידה המשמעותית • נפח הפעילות באתרי התיירות והתעופה גדל עם הזמנות לפסח ולקיץ • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
הפלטפורמה, שפונה לצעירים בני 18-24, כוללת כ־250 אלף חברים ועובדת עם המותגים הגדולים במשק • בקרוב היא אמורה להתרחב גם לתחום התיירות והתעופה
ראש השנה בפתח, אבל בכמות ההזמנות באונליין נרשם באוגוסט קיטון של 6% לעומת יולי ושל 5% לעומת אוגוסט אשתקד - כך עולה ממדד גלובס ושופ אנליטיקס • גם לפי נתוני שב"א, הבוחנים את ההוצאה הכספית בכרטיסי אשראי, נרשמה ירידה • בין הסיבות: יוקר המחיה והחופש הגדול
כמות ההזמנות בדיגיטל עולה זה החודש השלישי ברציפות, ומיוחסת בעיקר לחופשות הקיץ ולשוק החזרה ללימודים • במקביל, אתרי המרקטפלייס של עלי אקספרס ואמזון רושמים התחזקות על רקע יוקר המחיה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים
בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
מועדוני הצרכנות המובילים בישראל מציעים שוברי הנחה לרשת רמי לוי, מה שמסייע למיצובה כשחקנית האונליין השנייה בגודלה בענף קמעונאות המזון • בסך הכללי, החודש החולף מתאפיין בקיטון של כ־5% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת קודמו • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
בישראל פועלים כיום כ־30 מועדוני צרכנות גדולים שמציעים הנחות משמעותיות לחבריהם בכל תחומי החיים ומגלגלים מיליארדי שקלים בשנה • השיטות: יבוא מקביל, סלי קנייה ארוזים ושיתופי־פעולה עם קבלנים • הצעד הבא: בהסתדרות מתכננים להקים סופרמרקט חברתי
"זה מין מועדון הנוסע המתמיד לגיימרים. מי שמשחק יותר ובעיקר יותר טוב, צובר נקודות ויכול לממש אותן בקניית פיצה, עכבר ומקלדת, סקין או חרב לאחת הדמויות ועוד" • שיחה קצרה עם עילי דה-בר, מייסד שותף ומנכ"ל באפ טכנולוגיות
חברת נאייקס השיקה פלטפורמה המאפשרת לשלם בבתי עסק באמצעות נכס וירטואלי דוגמת קופונים או נקודות מועדון צבורות • הפלטפורמה תרכב על רישיון שקיבלה החברה ממאסטרקארד העולמית
עמיתי חבר, המונים כ-156 אלף בתי אב, יקבלו הנחות במעמד החיוב בשימוש בכרטיס האשראי בקניות ברשתות קבוצת ביתן • שיעור ההנחה שמשתקף מההסכם גבוה מזה שמעניקה לעמיתים רשת שופרסל, עמה מצוי מועדון חבר בהתקשרות ארוכת-שנים
המשא ומתן המתלהט לרכישת נתח מהנוסע המתמיד נותן הצצה לאסטרטגיה החדשה של הקבוצות הגדולות במשק • מועדון הלקוחות של אל על שווה יותר מהחברה עצמה; פוקס מדווחת על זינוק עקבי בכל שנה במספר המצטרפים; ובשופרסל לא מסתפקים ביותר מ-2 מיליון חברים • אבל יש מי שכבר מזהיר שזה לא שווה את ההשקעה
בנק הפועלים פתח במו"מ עם אל על במטרה לרכוש נתח ממועדון הנוסע המתמיד ולשלב אותו בביט • במקביל, דיסקונט מעוניין להשיק מנוע להשוואת שירותי אשראי בפייבוקס ולהדק את שיתוף הפעולה עם שופרסל • באוצר כבר מאותתים שלא יאפשרו להם להתרחב ללא בקרה
מדובר בכספים שהעמיתים שילמו לפני שנים עבור רכישת תווי קנייה לרשת מגה ("התו החכם") • ההחזר מגיע גם ל-1,300 שקל לעמית וגם לשקלים בודדים – בהתאם ליתרה שנשארה בתווים שלא מומשו
השותפות החדשה תאגד כ-150 אלף משקי-בית • הרעיון במיזם הזה הוא להגדיל את כוח הקנייה של המועדון המאוגד אל מול ספקים, כאשר עמיתי המועדונים יוכלו לממש הדדית את ההטבות שמציעים שני המועדונים • בנוסף יתקיימו ירידי צרכנות משותפים
ארי שטיינברג מונה למנכ"ל של מועדון הצרכנות "אשמורת 360" ויחליף את המנכ"ל הוותיק יורם אביזוב שפורש מתפקידו
חברי המועדון יוכלו לממש נקודות שצברו בטיסות לשוברים, אותם יוכלו לממש במסעדות, ברשתות אופנה ועוד • שיתוף-הפעולה הזה מעניין, משום שחברי המועדון ייחשפו לפלטפורמה נוספת דרכה יוכלו לממש נקודות מחוץ לעולמות התעופה
מפעל הפיס משיק מועדון צרכנות בדומה ל"חבר", שיכלול הנחות לבתי קולנוע ומופעים • היעד: להגיע ל-2 מיליון מנויים • מנכ"ל מפעל הפיס, עמרי לוטן: "אנחנו רוצים שיהיו הרבה אנשים שישחקו במעט כסף, במקום מעט אנשים שישחקו בהרבה כסף"
המטרה של פרטנר היא להקים מועדון צרכנים על בסיס כרטיס אשראי חוץ-בנקאי, וזאת אחרי שניסתה לרכוש חברת כרטיסי אשראי ללא הצלחה