הסדרה תכלול ספריי גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט • ליין המוצרים יושק בחודש הבא באופן בלעדי באוסטרליה ובניו זילנד • סימוס בלאקלי, מיוצרי מכשיר ה-Xbox: "אין לי מושג אפילו איך אמורה להיראות תגובה לזה"
תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל
חברת בגדי הספורט תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים
הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת
אף אלקטרוני לניטור ריחות גוף ומניעתם, טיפול פנים יסודי לאנשי עסקים שמעוניינים להיפטר מהזיפים, קוסמטיקה בהתאמה אישית שנרקחה ע"י בינה מלאכותית ועוד גאדג'טי היגיינה מארץ השמש העולה
ב-2016 רכשה רושה 66% מהמניות בסבון לפי שווי חברה של כחצי מיליארד שקל, וכעת היא רוכשת את ה-33% הנוספים • בעקבות העסקה המייסדים סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק צפויים לסיים את תפקידם בחברה, אך להישאר ולשמש כיועצים מיוחדים למנכ"ל סבון למשך שנתיים
מייסדות ללין היו במגעים למכור 25% מהמניות לחברת נוקס הצרפתית לפי שווי של 350 מיליון שקל • הרוכשת הפוטנציאלית רצתה לפצל את התשלום על המניות, והעסקה התפוצצה • במסגרת העסקה הייתה אמורה פוקס לרכוש 1% נוסף מהמייסדות ולהפוך לבעלת השליטה בללין עם 51%, אולם גם זה בוטל
תחרות לפעילות האונליין של סופר-פארם: קטגוריית הקוסמטיקה שתשווק עדיקה תכלול מותגים בילאומיים כמו לאוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ועוד, בטווח מחירים של 10-240 שקל
לא ממתינה להחלטת רשות ההגבלים: שבוע לפני המועד הסופי להכרעה בעסקת שופרסל-ניו-פארם, שופרסל משיקה מותג איפור שיימכר באופן בלעדי בסניפיה, בשת"פ עם בלוגרית האיפור אשלי וקסמן-בקשי
מותג הטיפוח צפוי לפתוח 3 חנויות חדשות בהשקעה של 3 מיליון שקל בקניון עופר גרנד קניון חיפה, בקניון מלחה ירושלים ובקניון TLV FASHION MALL בתל-אביב
את הזיכיון צפויה לקבל קבוצת מאניה גרופ, והיא תפתח בהדרגה 20 חנויות של המותג, רובן בקניונים ■ טווח המחירים של המותג נחשב נמוך-בינוני, ותג המחיר בשקלים ישפיע על מידת ההצלחה
ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה
גירודים, נשירה, קשרים, ריח, מבוכה, סטיגמות, הסתגלות, שיפור, ברק, רכות, התחזקות, רעננות, טבעיות, בריאות ■ אנה טאראנדש עברה שמונה חודשים וחצי של גמילה משמפו
מבין 3 פרסומות בעלות תוכן זהה, פרסומת טלוויזיונית זכתה לשיעורי צפייה גבוהים יותר, אך הזכירות של סרטון ההדרכה בווידאו היה גבוה פי 2 אצל בנות 18-24
איפורבשמיםלוריאלמסחר מקווןעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםקוסמטיקהקניות באינטרנט