הקרב בין הרשתות ליצרני המזון בישראל הוא משחק ילדים לעומת מה שקורה בבריטניה
3 חודשים אחרי השקת המותג הפרטי בחלב, שופרסל מחריפה התחרות מול תנובה ומבטיחה לתפוס נתח שוק של עד 50% ■ והמחירים? אנטריקוט ב-139 שקל לק"ג במקום 159 שקל, צלעות וכתף בקר יימכרו במחיר הנמוך בכ-12%
איציק אברכהן: "נראה איך יתפתח הוויכוח המסחרי בינינו" ■ "הקמעונאים בארץ נשחקים. זה נורמלי שכל 5 או 10 שנים תקרוס כאן רשת? העסק לא בריא"
הרשת תחל להפיץ את המותג הפרטי בחלב בעצמה, במקום באמצעות מחלבות גד
מחיר קרטון חלב בשופרסל יעלה 5.3 שקלים ■ גבינה צהובה תימכר ב-37.9 שקל - הוזלה של 16.5% ■ אברכהן: "אין לנו תוכנית להעלאת המחירים אחרי ההשקה" ■ בשוק כבר החלה הוזלה של מוצרים מקבילים
שופרסל נכנסת לשוק החלב עם מותג פרטי, אך צפויים לה חיים קשים ■ איך זה ישפיע על הצרכן? הוא כנראה ירוויח - לפחות בטווח הקצר ■ "שופרסל תציע קוטג' ב-5 שקלים? באותו רגע תנובה תצא למבצע 2 קוטג' ב-10 שקלים"
ביום שאחרי השקת רשת הסופרמרקטים החדשה שמטלטלת את שוק רשתות השיווק, יצאנו לסיבוב בין המדפים והמוצרים שמחירים הוזל בחדות
הרשתות הגדולות מגדילות את היצע המותגים הפרטיים שלהן, אך הצרכנים עדיין שולחים את היד אל המותג המוכר ■ "גלובס" בדק את פערי המחירים בכמה מהמוצרים הבולטים, ובדק מי מייצר את אותם מוצרים
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים
הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים, תה, פיצות קפואות, מים בטעמים, מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
הבקשה לייצוגית בסך 13 מיליון שקל הוגשה בנוסף לתביעה קודמת נגד יצרניות הטונה בסך 104 מיליון שקל
מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום
העלאת מחיריםחוק ההסדרים 2023יוקר המחיהענף המזוןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשיווקקבוצת שסטוביץ