גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes, "קיץ קטסטרוף", רושמת שיעורי זכירה גבוהים ■ גם טורנדו במקומות גבוהים בזכות הופעה עם כמה פרסומות במקביל
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
רותם תחליף את ששון גבאי, הפרזנטור הנוכחי ■ תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו, המוערך ב-15 מיליון שקל, עבר לפני ימים ספורים מבאומן-בר-ריבנאי למקאן ת"א
בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן
זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"
ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון
גיאוקרטוגרפיה: משרד באומן-בר-ריבנאי הכניס השבוע לטבלאות 4 פרסומות שונות
בזק בראש הזכורות עם השקעה כספית נמוכה ■ פלאפון - הקמפיין הכי מושקע
תדיראן מובילה ביתרון קטן על אלקטרה וטורנדו - כך עולה מסקר החברות של "גלובס" ■ לקוחות LG, שלה נתחי שוק קטנים יחסית, הם המרוצים ביותר
ביהמ"ש לתביעות קטנות סתם פירצה בחוק לגבי מדידת זמן האיחור בחוק הטכנאים
בנק דיסקונטבנק הפועליםגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרד הבריאותפרסוםפרסומותקבוצת טורנדורותם סלעשופרסל