התוספת מגלמת עלייה של כ-1% במחיר דלק בנזין 95 אוקטן נטול עופרת
עפ"י תוצאות הבדיקה, ישראל נמצאת במקום 59 מתוך 61 מבחינת "יוקר התדלוק" - 6.13 שקל לליטר בנזין 95 בשירות מלא, כאשר רק נורווגיה (6.55 שקל) והונג-קונג (6.60 שקל) "עוקפות" אותה
משרד האנרגיה: המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.08 שקלים לליטר, עלייה של 16 אגורות ■ המחירים יעודכנו בלילה שבין שני לשלישי
כך קובעת רשות ההגבלים בטיוטת דוח שערכה, ואף מעלה חשש מפני "התנהגות מתואמת בענף התדלוק" ■ ממליצה להגביל את משך ההתקשרות של בעלי התחנות עם ספקיות הדלק ל-3 שנים לכל היותר ולאתר קרקעות שיוקצו לתחנות דלק של חברות קטנות
המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 4.92 שקלים לליטר, ירידה של 20 אגורות מהחודש הקודם
המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 5.99 שקל לליטר
המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי יעמוד על 6.02 שקלים לליטר, עלייה של 6 אגורות (1.01%) מהחודש הקודם
המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.09 שקלים לליטר, ירידה של 12 אגורות מהחודש הקודם
חודש מארס יביא איתו ירידה קלה במחירי הדלק: ליטר בנזין אוקטן 95 נטול עופרת יוזל ב-1% לעומת המחיר הנוכחי ■ תוספת שירות מלא ללא שינוי: תמשיך לעמוד על 19 אגורות לליטר
ההכנסות ממיסי רכב בשיא היסטורי: מעל 40 מיליארד שקל ■ והמדינה? היא זקוקה למנות גדולות של הסם שלה, ולנרקומנים יש תמיד תירוצים ■ פרשנות
מדובר בעלייה של 3.4% לעומת החודש הקודם ■ תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות לליטר ■ כמדי חודש, המס למדינה מהווה 67% ממחיר ליטר
נטל המס הכולל על ליטר בנזין לתחבורה, שכולל בלו ומע"מ, עומד בישראל על 65.4%, כאשר לפניו רק בריטניה, הולנד, פינלנד, גרמניה ואיטליה
בלילה שבין יום רביעי לחמישי יירדו מחירי הדלק ב-7 אגורות ■ המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 5.96 שקלים לליטר כולל מע"מ
למרות ניסיונות המנכ"ל להרגיע את הרוחות, המשך הקרב בין אל-על לטייסיה עלול לפגוע במוניטין החברה ■ בשנת 2015 הכניסה אל-על 2 מיליארד דולר ■ שכר הטייסים - 165 מיליון דולר
משרד התשתיות מאפשר לחברות הדלק לגבות מהנהגים כ-65 מיליון שקל בכל שנה עבור דלק, זאת באמצעות שימוש בשער דולר "מנופח" בנוסחה לחישוב מחיר לליטר
המכון הישראלי לאנרגיה ולסביבה: שיעור המסים מסך מחיר הבנזין לצרכן בישראל נמצא במקום ה-5 מבין המדינות המפותחות בעולם ■ רק הולנד, איטליה, פינלנד ויוון מטילות מס דומה או גבוה יותר
אביגדור ליברמןבנזיןבצלאל סמוטריץ'דלקהעלאת מחיריםמס הבלומשבר אנרגיהמשרד האוצרמשרד האנרגיהנפט